Dohled a správa serverů IBM Security Directory Server, IBM Security Directory Integrator a IBM Datacap
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dohled a správa serverů IBM Security Directory Server, IBM Security Directory Integrator a IBM Datacap
Contracting authority
Agentura ochrany přírody a krajiny České republikyNEN system number
N006/20/V00018922
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00018922
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Uzavřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
29. 09. 2020 08:35
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Jana
Surname
Gregorová
jana.gregorova@nature.cz
Phone 1
+420 283069184
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jde o poskytování dohledu a správy serverů IBM Security Directory Server a IBM Security Directory Integrator a IBM Datacap zahrnuje tyto činnosti: a) dohled a správa serverů IBM Security Directory Server a IBM Security Directory Integrator v režimu 8x5; b) dohled a správa serveru IBM Datacap v režimu 8x5; c) dohled a správa 42 serverů OpenLDAP v režimu 8x5; d) správa a vytváření uživatelských účtů, práv a rolí ve struktuře LDAP serveru; e) vývoj Assembly line pro IBM Security Directory Integrator; f) konfigurace systémů pro ověřování proti OpenLDAP a IBM Security Directory Serveru; g) spolupráce na integraci jednotného přihlášení do všech systémů a aplikací AOPK ČR; h) průběžné provádění aktualizací a bezpečnostních záplat na všech výše uvedených serverech; i) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů - Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem - s reakční dobou 2 hodiny a kompletním zprovozněním systému do 24 hodin; j) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) - s reakční dobou 2 hodiny a kompletním vyřešením do 24 hodin.
Code from the NIPEZ code list
72267100-0
Name from the NIPEZ code list
Údržba programového vybavení pro informační technologie
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72267100-0
Name from the CPV code list
Údržba programového vybavení pro informační technologie
SUBJECT-MATTER NAME
Údržba programového vybavení pro informační technologie
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Údržba programového vybavení pro informační technologie | 72267100-0 | Údržba programového vybavení pro informační technologie |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
13. 03. 2023 10:10 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
13. 03. 2023 10:09 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
09. 03. 2023 14:01 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
24. 03. 2021 10:12 | Uveřejnění účastníků | |||
24. 03. 2021 10:12 | Uveřejnění výsledku | |||
09. 03. 2021 11:11 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
09. 03. 2021 11:10 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
29. 09. 2020 08:35 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |