Dohled a správa serverů IBM Security Directory Server, IBM Security Directory Integrator a IBM Datacap

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dohled a správa serverů IBM Security Directory Server, IBM Security Directory Integrator a IBM Datacap

NEN system number

N006/20/V00018922

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00018922

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Uzavřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

29. 09. 2020 08:35

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Jana

Surname

Gregorová

EMAIL

jana.gregorova@nature.cz

Phone 1

+420 283069184

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Jde o poskytování dohledu a správy serverů IBM Security Directory Server a IBM Security Directory Integrator a IBM Datacap zahrnuje tyto činnosti: a) dohled a správa serverů IBM Security Directory Server a IBM Security Directory Integrator v režimu 8x5; b) dohled a správa serveru IBM Datacap v režimu 8x5; c) dohled a správa 42 serverů OpenLDAP v režimu 8x5; d) správa a vytváření uživatelských účtů, práv a rolí ve struktuře LDAP serveru; e) vývoj Assembly line pro IBM Security Directory Integrator; f) konfigurace systémů pro ověřování proti OpenLDAP a IBM Security Directory Serveru; g) spolupráce na integraci jednotného přihlášení do všech systémů a aplikací AOPK ČR; h) průběžné provádění aktualizací a bezpečnostních záplat na všech výše uvedených serverech; i) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů - Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem - s reakční dobou 2 hodiny a kompletním zprovozněním systému do 24 hodin; j) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) - s reakční dobou 2 hodiny a kompletním vyřešením do 24 hodin.

Code from the NIPEZ code list

72267100-0

Name from the NIPEZ code list

Údržba programového vybavení pro informační technologie

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72267100-0

Name from the CPV code list

Údržba programového vybavení pro informační technologie

SUBJECT-MATTER NAME

Údržba programového vybavení pro informační technologie

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailÚdržba programového vybavení pro informační technologie72267100-0Údržba programového vybavení pro informační technologie

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail13. 03. 2023 10:10Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail13. 03. 2023 10:09Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail09. 03. 2023 14:01Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail24. 03. 2021 10:12Uveřejnění účastníků
Detail24. 03. 2021 10:12Uveřejnění výsledku
Detail09. 03. 2021 11:11Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail09. 03. 2021 11:10Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail29. 09. 2020 08:35Uveřejnění změn na zadávacím postupu