Dohled a správa IBM Notes

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dohled a správa IBM Notes

NEN system number

N006/19/V00005895

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00005895

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Uzavřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

01. 07. 2019 15:07

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr. et Mgr.

Name

Ľudmila

Surname

Miškaňová

EMAIL

ludmila.miskanova@nature.cz

Phone 1

+420 283069187

Phone 2

+420 730180107

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem VZ je poskytování dohledu a správy systému IBM Notes/Domino, IBM Sametime a IBM Notes Traveler. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 45 IBM Domino serverů v režimu 8x5; b) dohled a správa IBM Sametime server a klientů v režimu 8x5; c) dohled a správa IBM Notes Traveler server a mobilních klientů v režimu 8x5; d) správa 700 klientů IBM Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) podpora a správa aplikací v prostředí IBM Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad); f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí IBM Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí IBM Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí IBM Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí IBM Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí IBM Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů vdané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů - Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem, - s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní; p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) - s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.

Code from the NIPEZ code list

72253200-5

Name from the NIPEZ code list

Systémová podpora

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72253200-5

Name from the CPV code list

Systémová podpora

Text field for describing the place of performance

Praha - Chodov, Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailSystémová podpora72253200-5Systémová podpora

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail20. 07. 2020 15:21Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 07. 2020 15:19Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 07. 2020 15:16Uveřejnění účastníků
Detail20. 07. 2020 15:16Uveřejnění výsledku
Detail20. 07. 2020 15:12Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 07. 2020 15:05Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail01. 07. 2019 15:07Uveřejnění účastníků
Detail01. 07. 2019 15:07Uveřejnění výsledku