Dohled a správa IBM Notes
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dohled a správa IBM Notes
Contracting authority
Agentura ochrany přírody a krajiny České republikyNEN system number
N006/19/V00005895
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00005895
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Uzavřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
01. 07. 2019 15:07
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr. et Mgr.
Name
Ľudmila
Surname
Miškaňová
ludmila.miskanova@nature.cz
Phone 1
+420 283069187
Phone 2
+420 730180107
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem VZ je poskytování dohledu a správy systému IBM Notes/Domino, IBM Sametime a IBM Notes Traveler. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 45 IBM Domino serverů v režimu 8x5; b) dohled a správa IBM Sametime server a klientů v režimu 8x5; c) dohled a správa IBM Notes Traveler server a mobilních klientů v režimu 8x5; d) správa 700 klientů IBM Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) podpora a správa aplikací v prostředí IBM Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad); f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí IBM Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí IBM Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí IBM Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí IBM Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí IBM Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů vdané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů - Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem, - s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní; p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) - s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.
Code from the NIPEZ code list
72253200-5
Name from the NIPEZ code list
Systémová podpora
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72253200-5
Name from the CPV code list
Systémová podpora
Text field for describing the place of performance
Praha - Chodov, Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Systémová podpora | 72253200-5 | Systémová podpora |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 07. 2020 15:21 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
20. 07. 2020 15:19 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 07. 2020 15:16 | Uveřejnění účastníků | |||
20. 07. 2020 15:16 | Uveřejnění výsledku | |||
20. 07. 2020 15:12 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
20. 07. 2020 15:05 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
01. 07. 2019 15:07 | Uveřejnění účastníků | |||
01. 07. 2019 15:07 | Uveřejnění výsledku |