Vytvoření intranetu, podpora jeho správy a vytvoření aplikací pro API (2. část)

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Vytvoření intranetu, podpora jeho správy a vytvoření aplikací pro API (2. část)

NEN system number

N006/23/V00012611

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00012611

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka zadaná na základě výjimky

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10. 05. 2023 09:55

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

01. 06. 2023 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Vít

Surname

Spousta

EMAIL

vit.spousta@agentura-api.org

Phone 1

+420 245013327

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této části veřejné zakázky na služby je výběr dodavatele, který dle aktuálních požadavků pro Zadavatele vytvoří intranetové aplikace do intranetového systému pro řešení Sharepoint na platformě Office 365 ve smluvně stanoveném rozsahu.

Code from the NIPEZ code list

72422000-4

Name from the NIPEZ code list

Vývojové služby internetových nebo intranetových serverových aplikací

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72422000-4

Name from the CPV code list

Vývojové služby internetových nebo intranetových serverových aplikací

SUBJECT-MATTER NAME

Vývojové služby internetových nebo intranetových serverových aplikací

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 01. 2024 14:29Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail18. 07. 2023 14:50Uveřejnění účastníků
Detail17. 07. 2023 14:03Uveřejnění písemné zprávy
Detail03. 07. 2023 10:55Uveřejnění výsledku
Detail03. 07. 2023 10:43Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail07. 06. 2023 10:07Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail30. 05. 2023 11:03Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail30. 05. 2023 10:59Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail22. 05. 2023 13:09Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail11. 05. 2023 11:29Uveřejnění změn na zadávacím postupu