Incomingová mise č. 6/25 při příležitosti akce FAB2025

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Incomingová mise č. 6/25 při příležitosti akce FAB2025

NEN system number

N006/25/V00012716

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/24/V00020014

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00012716

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

269 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

02. 07. 2025 11:01

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

PhDr.

Name

Libor

Surname

Kubelka

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační zajištění incomingové mise zástupců 3D tisku v rámci konference FAB2025 v Brně, Praze a Liberci ve dnech 7. 7. – 12. 7. 2025. Požadované plnění zahrnuje následující položky: • zajištění vstupů na akci FAB2025 pro účastníky mise (6 osob) • zajištění ubytování pro účastníky mise (6 osob) v jednolůžkových pokojích následovně: Termín: 7. – 8. 7. 2025 (1 noc); Brno – v blízkosti Janáčkova divadla (Rooseveltova 31, 602 00 Brno) - docházková vzdálenost do 30 minut pěšky či do 15 minut MHD, Termín: 8. – 12. 7. 2025 (5 nocí); Praha – v blízkosti Výstaviště Praha (Výstaviště 67, 170 00 Praha 7- Holešovice) - docházková vzdálenost do 30 minut pěšky či do 15 minut MHD, Zadavatel požaduje ubytování v hotelu kategorie 4* se snídaní a preferuje ubytování všech účastníků v jednom hotelu v daných lokalitách. • organizační zajištění školení dne 12. 7. v Liberci pro 10 osob. Školitele na akci zajistí navrhovatel Incomingové mise, stejně tak i dopravu účastníků do Liberce. Zajištění školitele a dopravy do Liberce tedy není předmětem této veřejné zakázky. Zadavatel požaduje v časovém rozsahu cca 4 hodin (13:00 – 17:00) zajistit: - pronájem sálu - zajištění techniky – (projektor, počítač/laptop). Zadavatel nepožaduje vzhledem k malému počtu účastníků ozvučení - coffee break (káva, čaj, voda, drobné občerstvení) • organizační a koordinační činnost realizátora. Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO, koordinátorem akce a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Osobní účast realizátora na místě je nutná jenom v případě zajištění školení dne 12. 7. v Liberci.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio NUTS 3

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Calgary, Canada

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00020014

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 10. 2025 09:30Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 10. 2025 09:29Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03. 07. 2025 11:19Uveřejnění účastníků
Detail03. 07. 2025 11:19Uveřejnění výsledku
Detail02. 07. 2025 15:45Uveřejnění účastníků03. 07. 2025 07:35Útvar VZ
Detail02. 07. 2025 15:45Uveřejnění výsledku03. 07. 2025 07:34Útvar VZ
Detail02. 07. 2025 11:01Uveřejnění účastníků
Detail02. 07. 2025 11:01Uveřejnění výsledku