Incomingová mise č. 20/25 pro Česko-ukrajinskou obchodní komoru
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Incomingová mise č. 20/25 pro Česko-ukrajinskou obchodní komoru
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/25/V00027045
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED
N006/23/V00033782/001DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00027045
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
240 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
10. 09. 2025 13:37
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise pro delegaci 20 zástupců obchodních komor a podnikatelů z Ukrajiny, která se koná ve dnech 3.-5. září při příležitosti představení průvodce pro český business o Ukrajině ve spolupráci s KPMG a události business fóra pro energii, vodu a zpracovatelský průmysl. o Ubytování v Praze o 3* hotel v Praze Celkem 30 osoba/noc jednotek v termínovém rozpětí 3. až 5.9. Zadavatel požaduje 15 jednolůžkových pokojů na 2 noci pro 15 osob, minimální úroveň 3*, se snídaní. o 4* hotel v Praze Celkem 10 osoba/noc jednotek v termínovém rozpětí 3. až 5.9. Zadavatel požaduje 5 jednolůžkových pokojů na 2 noci pro 5 osob, minimální úroveň 4*, se snídaní. Oba hotely do 2 km pěšky od Občanské plovárny, kde se koná akce večer 4.9. V klidné lokalitě, nikoliv na ulici, po které jezdí velké množství automobilů nebo kde právě probíhá rekonstrukce ulice nebo okolních domů. Nekuřácké pokoje. Možnost parkování u hotelu, nebo do 200 m od hotelu s předrezervací. Recepce v hotelu 24/7. o Fixní příspěvek na dopravu do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné vlakem ve výši 5000 Kč (200 EUR) na osobu, celkem pro 20 osob. Dodavatel proplatí příspěvek v hotovosti v eurech vedoucímu delegace či projektovému manažerovi MPO oproti skutečným nákladům. Jízdenky si zařídí sami účastníci či přímo dodavatel. Položka zahrnuje dopravu na trase ČR – Ukrajina. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio NUTS 3
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Text field for describing the place of performance
Moldavsko
Subject-Matter Items
Place of Performance
| CZZZZ | Extra-Regio NUTS 3 |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
| Show detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 21. 10. 2025 14:30 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
| 10. 09. 2025 13:37 | Uveřejnění účastníků | |||
| 10. 09. 2025 13:37 | Uveřejnění výsledku |