Incomingová mise č. 20/25 pro Česko-ukrajinskou obchodní komoru

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Incomingová mise č. 20/25 pro Česko-ukrajinskou obchodní komoru

NEN system number

N006/25/V00027045

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/23/V00033782/001

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00027045

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

240 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10. 09. 2025 13:37

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Pavel

Surname

Hájek

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise pro delegaci 20 zástupců obchodních komor a podnikatelů z Ukrajiny, která se koná ve dnech 3.-5. září při příležitosti představení průvodce pro český business o Ukrajině ve spolupráci s KPMG a události business fóra pro energii, vodu a zpracovatelský průmysl. o Ubytování v Praze o 3* hotel v Praze Celkem 30 osoba/noc jednotek v termínovém rozpětí 3. až 5.9. Zadavatel požaduje 15 jednolůžkových pokojů na 2 noci pro 15 osob, minimální úroveň 3*, se snídaní. o 4* hotel v Praze Celkem 10 osoba/noc jednotek v termínovém rozpětí 3. až 5.9. Zadavatel požaduje 5 jednolůžkových pokojů na 2 noci pro 5 osob, minimální úroveň 4*, se snídaní. Oba hotely do 2 km pěšky od Občanské plovárny, kde se koná akce večer 4.9. V klidné lokalitě, nikoliv na ulici, po které jezdí velké množství automobilů nebo kde právě probíhá rekonstrukce ulice nebo okolních domů. Nekuřácké pokoje. Možnost parkování u hotelu, nebo do 200 m od hotelu s předrezervací. Recepce v hotelu 24/7. o Fixní příspěvek na dopravu do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné vlakem ve výši 5000 Kč (200 EUR) na osobu, celkem pro 20 osob. Dodavatel proplatí příspěvek v hotovosti v eurech vedoucímu delegace či projektovému manažerovi MPO oproti skutečným nákladům. Jízdenky si zařídí sami účastníci či přímo dodavatel. Položka zahrnuje dopravu na trase ČR – Ukrajina. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio NUTS 3

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Moldavsko

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail21. 10. 2025 14:30Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail10. 09. 2025 13:37Uveřejnění účastníků
Detail10. 09. 2025 13:37Uveřejnění výsledku