Detail

Basic Information


Official name

Moudrý překlad, s.r.o.

ORGANIZATION ID NUMBER

27156052

VAT NUMBER

CZ27156052

Municipality

Praha

Part of municipality

Nové Město

Street

Václavské náměstí

DESCRIPTIVE (STREET) NUMBER

846

ORIENTATION (BUILDING) NUMBER

1

Postal code

11000

State

Česká republika

Additional Information


DATE OF CONTRACT CONCLUSION

03. 10. 2025

CONTRACT REFERENCE NUMBER

187/25

Basic description of the subject matter of the contract performance

Předmět veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise 13 zástupců ukrajinského zemědělství, během které navštíví české výrobní podniky. • UBYTOVÁNÍ Zajištění ubytování pro celkem 15 osob (UA účastníci mise + doprovod, viz níže) v termínech 6.10. – 11.10. 2025 a v různých lokalitách (viz níže). Vždy hotel min.3* (reprezentativní úroveň), se snídaní, jednolůžkové pokoje. o Nocleh z 6.10. na 7.10. (z pondělí na úterý, 1 noc) v Praze: celkem 13 x single pokoj (pouze UA účastníci) + zajištění dřívějšího check-in (úhrada poplatku). Příjezd vlaku v ranních hodinách 6.10.2025 o Nocleh 7.10. (z úterý na středu, 1 noc) v Brně a okolí: celkem 15x single (13x úhrada z projektu (UA účastníci), 2x pouze rezervace – nocleh 2x platí MZe ČR + ZÚ Kyjev) o Nocleh 8.10. – 10.10. (středa–pátek, 2 noci). Rozdělení skupiny na:  7 osob x 2 noci, ubytování a pobyt v Rychnově n/Kněžnou  8 osob x 2 noci ubytování v Náchodě. V Náchodě 6x úhrada z projektu, 2x pouze rezervace na 1 noc z 8.10. do 9.10.2025. o Nocleh z 10.10. na 11.10.2025 (z pátku na sobotu, 1 noc) v Praze: celkem 13x single (pouze UA účastníci) – v ideálním případě stejný hotel jako z pondělí 6.10. na úterý 7.10.2025 + zajištění pozdního check-out (cca 20–21 hod.), úhrada poplatku • DOPRAVA DO ČR A ZPĚT Zajištění dopravy pro 13 osob cestujících z UA do ČR a zpět vlakem. Požadováno zakoupení 13 jízdenek v těchto termínech: - 1) vlakový spoj Kyjev -Praha: odjezd z Kyjeva v neděli 5.10., příjezd do Prahy v pondělí 6.10.2025 - 2) vlakový spoj Praha-Kyjev: odjezd z Prahy v sobotu 11.10.2025 ve večerních hodinách Vlakové jízdenky platné pro max. 4 osoby v 1 kupé (aby nebylo v kupé 6 osob). Zadavatel požaduje nákup jízdenek a následně jejich zaslání elektronicky na ČR ambasádu v Kyjevě přímo panu Petru Sochorovi (petr.sochor@mzv.gov.cz), který jízdenky předá účastníkům. • DOPRAVA PO ČR Zajištění dopravy (dopravního prostředku a řidiče) pro účastníky a doprovod (celkem 15 osob) pro tyto trasy: o Pondělí 6.10.: - Vyzvednutí UA účastníků na vlakovém Hlavním nádraží Praha a transport do hotelu (příjezd vlaku z Kyjeva do Prahy cca v 07.00 hod.) o Úterý 7.10.: - vyzvednutí všech účastníků mise v hotelu v Praze (13 + 2 = 15 osob) - přeprava do Brna – MSV Brno (Výstaviště Brno) - přeprava odpoledne/večer z Výstaviště do určeného hotelu v Brně nebo okolí ubytování v hotelu o Středa 8.10. - vyzvednutí všech 15 účastníků u hotelu v Brně nebo okolí Brna (podle výběru hotelu) - přeprava do firmy Altec a Raveco Bottling – obě firmy Chotěboř – Sokolohradská 1745 + Havlíčkova 1729 - přeprava do firmy Bednar – Dlouhá Ves 188, Rychnov n/Kněžnou (zde 7 UA účastníků zůstává) - přeprava do firmy Farmet – Jiřinková 276, 552 03 Česká Skalice (8 osob, tj. 6x UA účastníci + 2x doprovod) - přeprava do hotelu v Náchodě (8 osob, tj. 6x UA účastníci + 2x doprovod) o Čtvrtek 9.10. - vyzvednutí 8 osob (6x UA účastníci + 2x doprovod) v hotelu v Náchodě - přeprava do firmy Farmet – Jiřinková 276, Česká Skalice (UA účastníci zůstávají) - přeprava z firmy Farmet do Prahy – MZE ČR – Těšnov 65 – pouze 2x doprovod, 6x UA účastníci zůstávají na firmě Farmet o Pátek 10.10. - Bez zajištění dopravy od realizátora, UA účastníci budou dopraveni do Prahy na náklady firem BEDNAR a FARMET o Sobota 11.10. - vyzvednutí 13 UA účastníků v hotelu v Praze (cca 20-21 hod.) - přeprava 13 + 1x doprovod z hotelu na Hlavní vlakové nádraží Praha Zadavatel požaduje zajištění 2 celodenních lístků na MHD v Praze pro každého účastníka (celkem 26 jízdenek pro 13 lidí). Požadováno buď přímé zakoupení a předání jízdenek, či předání celkové částky p. Sochorovi, který nákup zajistí. • REZERVA NA AD HOC SITUACE Proplacení nákladů na ad hoc situace (např. objednání auta/taxi) v krizových případech (např. silný déšť a jiné) v maximální výši 3000 Kč. Částka bude proplacena pouze proti příslušnému dokladu (např. doklad za taxi či Uber) se souhlasem projektového manažera MPO. • STRAVA Proplacení diet pro 13 osob (13x UA) se sazbou 500 Kč/den na celkem 5 dní (6.10.-10.10.) Diety + jízdenky MHD budou předány v hotovosti před začátkem mise. Hotovost převezme zástupce MZe ČR či pan Sochor (ZÚ Kyjev). • SPOLEČENSKÁ AKCE Uspořádání závěrečné společné večeře pro hosty a partnery – celkem cca 20 osob na večer 10.10.2025 v centru Prahy. Občerstvení formou švédského stolu (teplá jídla, studená jídla, saláty, ovoce, dezerty aj.) a nápojového sortimentu (nealkoholické nápoje, čaj, káva, pivo, víno). • VSTUPENKY NA MEZINÁRODNÍ STROJÍRENSKÝ VELETRH Zakoupení 15 vstupenek na MSV Brno – jednodenní vstup dne 7/10/2025. Vstupy budou zaslány opět panu Sochorovi z MZE. • ORGANIZAČNÍ A KOORDINAČNÍ ČINNOST REALIZÁTORA Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Contractual price excl. VAT

400 000,00

Contractual price incl. VAT

484 000,00

CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS EXCL. VAT

400 000,00

CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS INCL. VAT

484 000,00

Currency

CZK

SELECTED ECONOMIC OPERATOR IS IN AN ASSOCIATION OF ECONOMIC OPERATORS

No