Incomingová mise č. 24/25 na Czech Startup Week

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Incomingová mise č. 24/25 na Czech Startup Week

NEN system number

N006/25/V00032573

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/23/V00033782/001

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00032573

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

500 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

21. 10. 2025 14:44

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Pavel

Surname

Hájek

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmět veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise zástupců ukrajinských startupů, akcelerátorů a inkubátorů, kteří do Prahy přijedou na konferenci Engaged Investments. Požadované plnění zahrnuje následující položky:  Ubytování v hotelu v Praze o Zadavatel požaduje zajištění 12 jednolůžkových pokojů úrovně 3* se snídaní na 4 noci v termínu 20.-24.10.2025, v celkovém objemu 48 osoba/noc jednotek. Lokalita ubytování: Vinohrady/Malá Strana/Staré město, Praha.  Doprava do ČR o Zadavatel požaduje příspěvek na cestovné vlakem ve výši 5 500 Kč bez DPH na osobu – celkem pro 6 osob a příspěvek na leteckou dopravu ve výši 10 000 bez DPH na osobu celkem pro 6 osob. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na velkou rozmanitost národností předpokládaných účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů.  Marketing, propagace a související služby o Zadavatel požaduje zajištění jedné osoby (fotografa, kameramana) na pořízení video záznamu na networkingový večer 23.10. v časovém rozmezí 18:00-21:00. - Catering na networkingovou akci o Zadavatel požaduje zajištění občerstvení na akci konanou 23.10., která se bude konat od 18:00 do 22:00, celkem pro 75 osob. Akce bude v prostorách Expo58, které jsou již zajištěné. Nutné zajistit nealkoholické (voda, limonáda) i alkoholické (prosecco, víno, pivo, cider) nápoje. K jídlu drobné občerstvení (bufetový styl, jednohubky, malé sendviče, obložené mísy, saláty, 3-4 druhů mini pečiva; i vegetariánské varianty). Nezbytné sjednat i nádobí (porcelánové talířky, skleničky, kovové příbory atd.), vybavení (6 koktejlových stolů a 2 velké na bufet) a obsluhu.  Organizační a koordinační činnost realizátora o Tato položka zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky mise. Není nutná osobní účast realizátora.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio NUTS 3

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Moldavsko

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail21. 10. 2025 14:44Uveřejnění účastníků
Detail21. 10. 2025 14:44Uveřejnění výsledku