Incomingová mise č. 24/25 na Czech Startup Week
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Incomingová mise č. 24/25 na Czech Startup Week
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/25/V00032573
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED
N006/23/V00033782/001DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00032573
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
500 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
21. 10. 2025 14:44
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmět veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise zástupců ukrajinských startupů, akcelerátorů a inkubátorů, kteří do Prahy přijedou na konferenci Engaged Investments. Požadované plnění zahrnuje následující položky: Ubytování v hotelu v Praze o Zadavatel požaduje zajištění 12 jednolůžkových pokojů úrovně 3* se snídaní na 4 noci v termínu 20.-24.10.2025, v celkovém objemu 48 osoba/noc jednotek. Lokalita ubytování: Vinohrady/Malá Strana/Staré město, Praha. Doprava do ČR o Zadavatel požaduje příspěvek na cestovné vlakem ve výši 5 500 Kč bez DPH na osobu – celkem pro 6 osob a příspěvek na leteckou dopravu ve výši 10 000 bez DPH na osobu celkem pro 6 osob. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na velkou rozmanitost národností předpokládaných účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Marketing, propagace a související služby o Zadavatel požaduje zajištění jedné osoby (fotografa, kameramana) na pořízení video záznamu na networkingový večer 23.10. v časovém rozmezí 18:00-21:00. - Catering na networkingovou akci o Zadavatel požaduje zajištění občerstvení na akci konanou 23.10., která se bude konat od 18:00 do 22:00, celkem pro 75 osob. Akce bude v prostorách Expo58, které jsou již zajištěné. Nutné zajistit nealkoholické (voda, limonáda) i alkoholické (prosecco, víno, pivo, cider) nápoje. K jídlu drobné občerstvení (bufetový styl, jednohubky, malé sendviče, obložené mísy, saláty, 3-4 druhů mini pečiva; i vegetariánské varianty). Nezbytné sjednat i nádobí (porcelánové talířky, skleničky, kovové příbory atd.), vybavení (6 koktejlových stolů a 2 velké na bufet) a obsluhu. Organizační a koordinační činnost realizátora o Tato položka zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky mise. Není nutná osobní účast realizátora.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio NUTS 3
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Text field for describing the place of performance
Moldavsko
Subject-Matter Items
Place of Performance
| CZZZZ | Extra-Regio NUTS 3 |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
| Show detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 21. 10. 2025 14:44 | Uveřejnění účastníků | |||
| 21. 10. 2025 14:44 | Uveřejnění výsledku |