Incomingová mise č. 5/24 municipalit a institucí ze západního Balkánu a Turecka při veletrhu URBIS
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Incomingová mise č. 5/24 municipalit a institucí ze západního Balkánu a Turecka při veletrhu URBIS
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/24/V00012871
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED
N006/23/V00033782/001DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00012871
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
300 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
31. 05. 2024 09:14
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise municipalit a institucí ze západního Balkánu a Turecka, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 64x pokoj/noc v termínové rozpětí 3.6. až 7.6. – 16 pokojů na 4 noci pro 16 osob (účastníci mise + doprovod), minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) Výstaviště Brno (v případě nedostupnosti je možné ubytování v centru Brna s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut). Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 30 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o Doprava po ČR Zajištění autobusu pro 40 osob na field trip konaný 5.6. odpoledne. Požadován dopravní prostředek vyššího standardu (klimatizace a topení, Wi-Fi, pohodlné sedačky s opěrkami hlavy, stáří do 5 let) včetně řidiče. Cesta po Brně a okolí (nájezd do 250 km) v časovém rozmezí zhruba 13:00 – 18:00 (čas a trasa budou upřesněny ze strany MPO). Účastníci field tripu budou vyzvednuti na jednom setkávacím místě a po skončení na místo opět vráceni. Předpokládá se, že toto místo bude v blízkosti Výstaviště Brno. o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 16 osob. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 16 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 4. 6. a středu 5. 6. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio NUTS 3
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
| Show detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 15. 01. 2025 11:44 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
| 15. 01. 2025 11:44 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
| 31. 05. 2024 09:14 | Uveřejnění účastníků | |||
| 31. 05. 2024 09:14 | Uveřejnění výsledku |