Incomingová mise č. 5/24 municipalit a institucí ze západního Balkánu a Turecka při veletrhu URBIS

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Incomingová mise č. 5/24 municipalit a institucí ze západního Balkánu a Turecka při veletrhu URBIS

NEN system number

N006/24/V00012871

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/23/V00033782/001

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00012871

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

300 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

31. 05. 2024 09:14

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jan

Surname

Sixta

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise municipalit a institucí ze západního Balkánu a Turecka, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 64x pokoj/noc v termínové rozpětí 3.6. až 7.6. – 16 pokojů na 4 noci pro 16 osob (účastníci mise + doprovod), minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) Výstaviště Brno (v případě nedostupnosti je možné ubytování v centru Brna s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut). Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 30 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o Doprava po ČR Zajištění autobusu pro 40 osob na field trip konaný 5.6. odpoledne. Požadován dopravní prostředek vyššího standardu (klimatizace a topení, Wi-Fi, pohodlné sedačky s opěrkami hlavy, stáří do 5 let) včetně řidiče. Cesta po Brně a okolí (nájezd do 250 km) v časovém rozmezí zhruba 13:00 – 18:00 (čas a trasa budou upřesněny ze strany MPO). Účastníci field tripu budou vyzvednuti na jednom setkávacím místě a po skončení na místo opět vráceni. Předpokládá se, že toto místo bude v blízkosti Výstaviště Brno. o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 16 osob. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 16 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 4. 6. a středu 5. 6. Kontaktní osoba Veletrhů Brno: Miroslava Badalová: 725 195 120 nebo mbadalova@bvv.cz. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio NUTS 3

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 01. 2025 11:44Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 01. 2025 11:44Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 05. 2024 09:14Uveřejnění účastníků
Detail31. 05. 2024 09:14Uveřejnění výsledku