Twinningová mise č. 14/25 Smart City expertů při veletrhu URBIS

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Twinningová mise č. 14/25 Smart City expertů při veletrhu URBIS

NEN system number

N006/25/V00014193

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/23/V00033782/002

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00014193

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

800 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 06. 2025 07:58

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Pavel

Surname

Hájek

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise vybraných představitelů zahraničních výzkumných institucí, univerzit, měst, mezinárodní organizací, nezávislých odborníků a dalších subjektů z oblasti Smart Cities, kteří jsou lídry mezinárodně významných inovačních aktivit a/nebo mají zkušenosti s mezinárodní projektovou spoluprací v rámci programů typu Horizon Europe, Interreg apod. a platforem jako NetZeroCities, ICLEI, Covenant of Mayors apod., která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. • Ubytování v hotelu v Brně Ubytování pro doprovod a rezervní kapacita pro nepředpokládané situace. Celkem 11x pokoj/noc, z toho: - 5x pokoj/noc pro jednu osobu v termínu 8. – 13. 6. - 6x pokoj noc pro dvě osoby v termínu 9. – 12. 6. Ubytování v hotelu 3*+ se snídaní s dobrou dostupností na výstaviště, jednolůžkový pokoj nebo dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí (obsazený jednou osobou). • Doprava Celkem cca 20 osob. S ohledem na odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků je rozpočet pro tuto položku stanoven fixně na 200 tis. Kč bez DPH, přičemž zadavatel určí výši alokace pro jednotlivé případy na základě analýzy reálných cen. Náklady budou účastníkům proplaceny buď na místě v hotovosti, nebo na základě vystavených faktur. • Vstupenky na veletrh URBIS 3denní vstupenka pro 30 osob. • Vstupenky na networkingové večery Pro 30 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 10. 6. a středu 11. 6. Jelikož se jedná o akce s omezeným formátem účasti, tato položka je stanovena fixně na základě předjednání s organizátorem z pozice zadavatele ve výši 750 Kč bez DPH/osoba. • Tlumočení Zajištění simultánního tlumočení konferenčního programu: o Čeština – angličtina/ukrajinština a angličtina – čeština/ukrajinština: tlumočení hlavního linky konferenčního programu v sále Rotunda 3 dny (10. až 12. 6.). První den 8,5 hodin (9:30 – 18:00), druhý den 8 hodin (9:30 – 17:30), třetí den 5,5 hodin (9:30 – 15:00). Zahrnuje zajištění tlumočníků v adekvátním počtu. Vybavené tlumočnické kabiny a staničky se sluchátky jsou na místě k dispozici. Řečnici budou hovořit česky nebo anglicky (2 vstupní jazyky), výstup pro posluchače v angličtině, češtině a ukrajinštině (3 výstupní jazyky). o Čeština – angličtina a angličtina – čeština: tlumočení odborného side programu v agorách, jedná se o dvě samostatná pódia na 3 dny (10. až 12. 6.). První den 2 x 5 hodin (12:30–17:30), druhý den 2 x 8 hodin (9:30–17:30), třetí den 2 x 5 hodin (9:30 – 14:30). Zahrnuje zajištění tlumočníka/tlumočníků, tlumočnické kabiny s vybavením (1 jazykový kanál) a 75 ks staniček se sluchátky. o Technická obsluha na celé 3 dny 10. až 12. 6. (9–18). Jednotlivé programové části se budou odehrávat v těsné blízkosti. • Hostesky 3x hosteska na 3 dny pro dohled nad výdejem a vracením staniček – 9x člověkoden, práce v souladu s časovým harmonogramem tlumočení s přítomností na místě vždy alespoň 30 minut před zahájením programu. • Organizační a koordinační činnost realizátora S osobní účastí 1 osoby koordinátora v termínu 9. 6. (od 12:00) do 12. 6. (do 16:00), tj. celkem 4 dny v Brně – informační podpora zahraničních účastníků, práce se subdodavateli na místě, výpomoc projektovému týmu MPO s propojováním účastníků se zástupci z Ukrajiny a Moldavska.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio NUTS 3

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Brno

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail28. 07. 2025 14:32Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail18. 06. 2025 07:58Uveřejnění účastníků
Detail18. 06. 2025 07:58Uveřejnění výsledku