Twinningová mise č. 14/25 Smart City expertů při veletrhu URBIS
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Twinningová mise č. 14/25 Smart City expertů při veletrhu URBIS
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/25/V00014193
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED
N006/23/V00033782/002DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00014193
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
800 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
18. 06. 2025 07:58
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise vybraných představitelů zahraničních výzkumných institucí, univerzit, měst, mezinárodní organizací, nezávislých odborníků a dalších subjektů z oblasti Smart Cities, kteří jsou lídry mezinárodně významných inovačních aktivit a/nebo mají zkušenosti s mezinárodní projektovou spoluprací v rámci programů typu Horizon Europe, Interreg apod. a platforem jako NetZeroCities, ICLEI, Covenant of Mayors apod., která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. • Ubytování v hotelu v Brně Ubytování pro doprovod a rezervní kapacita pro nepředpokládané situace. Celkem 11x pokoj/noc, z toho: - 5x pokoj/noc pro jednu osobu v termínu 8. – 13. 6. - 6x pokoj noc pro dvě osoby v termínu 9. – 12. 6. Ubytování v hotelu 3*+ se snídaní s dobrou dostupností na výstaviště, jednolůžkový pokoj nebo dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí (obsazený jednou osobou). • Doprava Celkem cca 20 osob. S ohledem na odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků je rozpočet pro tuto položku stanoven fixně na 200 tis. Kč bez DPH, přičemž zadavatel určí výši alokace pro jednotlivé případy na základě analýzy reálných cen. Náklady budou účastníkům proplaceny buď na místě v hotovosti, nebo na základě vystavených faktur. • Vstupenky na veletrh URBIS 3denní vstupenka pro 30 osob. • Vstupenky na networkingové večery Pro 30 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 10. 6. a středu 11. 6. Jelikož se jedná o akce s omezeným formátem účasti, tato položka je stanovena fixně na základě předjednání s organizátorem z pozice zadavatele ve výši 750 Kč bez DPH/osoba. • Tlumočení Zajištění simultánního tlumočení konferenčního programu: o Čeština – angličtina/ukrajinština a angličtina – čeština/ukrajinština: tlumočení hlavního linky konferenčního programu v sále Rotunda 3 dny (10. až 12. 6.). První den 8,5 hodin (9:30 – 18:00), druhý den 8 hodin (9:30 – 17:30), třetí den 5,5 hodin (9:30 – 15:00). Zahrnuje zajištění tlumočníků v adekvátním počtu. Vybavené tlumočnické kabiny a staničky se sluchátky jsou na místě k dispozici. Řečnici budou hovořit česky nebo anglicky (2 vstupní jazyky), výstup pro posluchače v angličtině, češtině a ukrajinštině (3 výstupní jazyky). o Čeština – angličtina a angličtina – čeština: tlumočení odborného side programu v agorách, jedná se o dvě samostatná pódia na 3 dny (10. až 12. 6.). První den 2 x 5 hodin (12:30–17:30), druhý den 2 x 8 hodin (9:30–17:30), třetí den 2 x 5 hodin (9:30 – 14:30). Zahrnuje zajištění tlumočníka/tlumočníků, tlumočnické kabiny s vybavením (1 jazykový kanál) a 75 ks staniček se sluchátky. o Technická obsluha na celé 3 dny 10. až 12. 6. (9–18). Jednotlivé programové části se budou odehrávat v těsné blízkosti. • Hostesky 3x hosteska na 3 dny pro dohled nad výdejem a vracením staniček – 9x člověkoden, práce v souladu s časovým harmonogramem tlumočení s přítomností na místě vždy alespoň 30 minut před zahájením programu. • Organizační a koordinační činnost realizátora S osobní účastí 1 osoby koordinátora v termínu 9. 6. (od 12:00) do 12. 6. (do 16:00), tj. celkem 4 dny v Brně – informační podpora zahraničních účastníků, práce se subdodavateli na místě, výpomoc projektovému týmu MPO s propojováním účastníků se zástupci z Ukrajiny a Moldavska.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio NUTS 3
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Text field for describing the place of performance
Brno
Subject-Matter Items
Place of Performance
| CZZZZ | Extra-Regio NUTS 3 |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
| Show detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 28. 07. 2025 14:32 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
| 18. 06. 2025 07:58 | Uveřejnění účastníků | |||
| 18. 06. 2025 07:58 | Uveřejnění výsledku |