Incomingová mise č. 1/25 Svazu chemiků Ukrajiny
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Incomingová mise č. 1/25 Svazu chemiků Ukrajiny
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/25/V00003859
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED
N006/23/V00033782/001DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00003859
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
230 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
14. 03. 2025 10:21
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise 3 zástupců Svazu chemiků Ukrajiny, během které navštíví české podniky a Svaz chemického průmyslu ČR. Předběžný program je následující: Neděle 9.3. – odjezd z Ukrajiny Pondělí 10.3. – příjezd do ČR, ubytování, společná večeře (restaurace) Úterý 11.3. – jednání v sídle SCHP ČR, společný oběd (catering) Středa 12.3. – jednání s firmou Regartis s.r.o., společný oběd (restaurace) Čtvrtek 13.3. – dopoledne návštěva podniku Synthomer a.s. v Sokolově, společný oběd (catering), návrat do Prahy a další jednání na SCHP ČR, společná večeře (restaurace) Pátek 14.3. – dopoledne jednání v sídle SCHP ČR, společný oběd (catering), odpolední jednání na VŠCHT Sobota 15.3. – odjezd zpět na UA Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování v Praze Zajištění ubytování pro celkem 3 osoby v termínu 10.-15.3.2025, hotel 3*, se snídaní, jednolůžkové pokoje. Lokalita v blízkosti sídla SCHP ČR (Rubeška 393/7, 190 00 Praha 9) - max. 20 minut MHD, v blízkosti zastávek dopravních prostředků. - Fixní příspěvek na cestovné do ČR a zpět Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 7 500 Kč na osobu, celkem pro 3 osoby. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Položka zahrnuje dopravu na trase Ukrajina – ČR a zpět. - Doprava po ČR Zajištění dopravy (dopravního prostředku a řidiče) pro účastníky a doprovod pro tuto trasu: • 4. den: čtvrtek 13.3. vyzvednutí z hotelu a přesun do firmy Synthomer a.s. v Sokolově (Tovární 2093, Sokolov 1) po jednání odvoz zpět do Prahy na hotel 6 osob Zadavatel zároveň požaduje nákup 3x celodenních jízdenek na MHD v Praze na tyto dny: úterý 11.3., středa 12.3., pátek 14.3. Celkem se tedy jedná o 9 celodenních jízdenek (3 osoby na 3 dny). - Strava Proplacení diet pro 3 osoby, přičemž dle uvedeného rozvrhu je celková částka na osobu 1500 Kč. po 10.3. – příspěvek na oběd, společná večeře v rámci této zakázky – 300 Kč/osoba út 11.3. – oběd zajištěn v rámci této zakázky, příspěvek na večeři – 300 kč/osoba st 12.3. – oběd zajištěn v rámci této zakázky, příspěvek na večeři – 300 kč/osoba čt 13.3. – oběd zajištěn v rámci této zakázky, večeře zajištěna v rámci této zakázky – příspěvek 100 Kč/osoba pá 14.3. – oběd zajištěn v rámci této zakázky, příspěvek na večeři – 300 kč/osoba Diety budou vyplaceny v hotovosti doprovodu mise (paní Krejčová z SCHP ČR), který je předá účastníkům. - Společenské akce a catering Sjednání dvou společných večeří pro hosty a partnery – celkem cca 6-10 osob na večer 10.3. a na večer 13.3. v centru Prahy. Občerstvení formou servírovaného menu. Nutné sjednat i obsluhu, příbory a další nezbytnosti. Dále zajištění cateringu v době oběda na: • úterý 11.3. a na pátek 14.3. v prostorách sídla Svazu chemického průmyslu ČR (Rubeška 393/7, 190 00 Praha 9), kde se v té době bude konat jednání. Obědový catering by měl být pro 6-10 lidí, nutné zajistit i nádobí, příbory. Obsluha není potřeba. • středa 12.3. v Praze v restauraci v docházkové vzdálenosti firmy Regartis s.r.o. (Rubeška 393/7, 190 00 Praha 9) pro 6 osob. • čtvrtek 13.3. v Sokolově v prostorách sídla firmy Synthomer a.s. (Tovární 2093, Sokolov 1). Podrobné informace budou sděleny blíže k termínu konání mise, nicméně v předpokládané hodnotě raději počítat se zajištěním příborů, nádobí a obsluhy. - Tlumočení Zajištění tlumočníka čeština-ukrajinština na úterý, středu a pátek na jednání. Odhadovaná doba tlumočení cca 8 hod/den. - Marketing a propagace Proplacení propagačních, reklamních a dárkových materiálů v hodnotě cca 10 000 Kč (bude doloženo výdajovým dokladem). - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio NUTS 3
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Text field for describing the place of performance
Praha, ČR
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZZZZ | Extra-Regio NUTS 3 |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 07. 2025 14:09 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
14. 03. 2025 10:21 | Uveřejnění účastníků | |||
14. 03. 2025 10:21 | Uveřejnění výsledku |