Incomingová mise č. 1/25 Svazu chemiků Ukrajiny

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Incomingová mise č. 1/25 Svazu chemiků Ukrajiny

NEN system number

N006/25/V00003859

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/23/V00033782/001

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00003859

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

230 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

14. 03. 2025 10:21

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jan

Surname

Sixta

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise 3 zástupců Svazu chemiků Ukrajiny, během které navštíví české podniky a Svaz chemického průmyslu ČR. Předběžný program je následující: Neděle 9.3. – odjezd z Ukrajiny Pondělí 10.3. – příjezd do ČR, ubytování, společná večeře (restaurace) Úterý 11.3. – jednání v sídle SCHP ČR, společný oběd (catering) Středa 12.3. – jednání s firmou Regartis s.r.o., společný oběd (restaurace) Čtvrtek 13.3. – dopoledne návštěva podniku Synthomer a.s. v Sokolově, společný oběd (catering), návrat do Prahy a další jednání na SCHP ČR, společná večeře (restaurace) Pátek 14.3. – dopoledne jednání v sídle SCHP ČR, společný oběd (catering), odpolední jednání na VŠCHT Sobota 15.3. – odjezd zpět na UA Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování v Praze Zajištění ubytování pro celkem 3 osoby v termínu 10.-15.3.2025, hotel 3*, se snídaní, jednolůžkové pokoje. Lokalita v blízkosti sídla SCHP ČR (Rubeška 393/7, 190 00 Praha 9) - max. 20 minut MHD, v blízkosti zastávek dopravních prostředků. - Fixní příspěvek na cestovné do ČR a zpět Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 7 500 Kč na osobu, celkem pro 3 osoby. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Položka zahrnuje dopravu na trase Ukrajina – ČR a zpět. - Doprava po ČR Zajištění dopravy (dopravního prostředku a řidiče) pro účastníky a doprovod pro tuto trasu: • 4. den: čtvrtek 13.3.  vyzvednutí z hotelu a přesun do firmy Synthomer a.s. v Sokolově (Tovární 2093, Sokolov 1)  po jednání odvoz zpět do Prahy na hotel  6 osob Zadavatel zároveň požaduje nákup 3x celodenních jízdenek na MHD v Praze na tyto dny: úterý 11.3., středa 12.3., pátek 14.3. Celkem se tedy jedná o 9 celodenních jízdenek (3 osoby na 3 dny). - Strava Proplacení diet pro 3 osoby, přičemž dle uvedeného rozvrhu je celková částka na osobu 1500 Kč. po 10.3. – příspěvek na oběd, společná večeře v rámci této zakázky – 300 Kč/osoba út 11.3. – oběd zajištěn v rámci této zakázky, příspěvek na večeři – 300 kč/osoba st 12.3. – oběd zajištěn v rámci této zakázky, příspěvek na večeři – 300 kč/osoba čt 13.3. – oběd zajištěn v rámci této zakázky, večeře zajištěna v rámci této zakázky – příspěvek 100 Kč/osoba pá 14.3. – oběd zajištěn v rámci této zakázky, příspěvek na večeři – 300 kč/osoba Diety budou vyplaceny v hotovosti doprovodu mise (paní Krejčová z SCHP ČR), který je předá účastníkům. - Společenské akce a catering Sjednání dvou společných večeří pro hosty a partnery – celkem cca 6-10 osob na večer 10.3. a na večer 13.3. v centru Prahy. Občerstvení formou servírovaného menu. Nutné sjednat i obsluhu, příbory a další nezbytnosti. Dále zajištění cateringu v době oběda na: • úterý 11.3. a na pátek 14.3. v prostorách sídla Svazu chemického průmyslu ČR (Rubeška 393/7, 190 00 Praha 9), kde se v té době bude konat jednání. Obědový catering by měl být pro 6-10 lidí, nutné zajistit i nádobí, příbory. Obsluha není potřeba. • středa 12.3. v Praze v restauraci v docházkové vzdálenosti firmy Regartis s.r.o. (Rubeška 393/7, 190 00 Praha 9) pro 6 osob. • čtvrtek 13.3. v Sokolově v prostorách sídla firmy Synthomer a.s. (Tovární 2093, Sokolov 1). Podrobné informace budou sděleny blíže k termínu konání mise, nicméně v předpokládané hodnotě raději počítat se zajištěním příborů, nádobí a obsluhy. - Tlumočení Zajištění tlumočníka čeština-ukrajinština na úterý, středu a pátek na jednání. Odhadovaná doba tlumočení cca 8 hod/den. - Marketing a propagace Proplacení propagačních, reklamních a dárkových materiálů v hodnotě cca 10 000 Kč (bude doloženo výdajovým dokladem). - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio NUTS 3

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Praha, ČR

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail28. 07. 2025 14:09Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail14. 03. 2025 10:21Uveřejnění účastníků
Detail14. 03. 2025 10:21Uveřejnění výsledku