Incomingová mise č. 6/25 v rámci projektu digitalizace procesu nájemního bydlení

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Incomingová mise č. 6/25 v rámci projektu digitalizace procesu nájemního bydlení

NEN system number

N006/25/V00009847

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/23/V00033782/001

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00009847

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

220 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

21. 05. 2025 07:41

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Pavel

Surname

Hájek

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise 5 odborníků na oblast nájemního bydlení v termínu 9.-18.5. a zajištění networkingové akce 15.5. Požadované plnění zahrnuje následující položky: Ubytování v Praze Zajištění ubytování pro celkem 5 osob v rozsahu 45 osoba/noc jednotek v termínech 9.-18.5., hotel 3*, se snídaní, složení pokojů: 3x dvojlůžkový pokoj, preferovaná lokalita Praha 5. Fixní příspěvek na cestovné do ČR a zpět 1 účastník ze zahraničí přiletí letadlem (žije v jiné zemi než na Ukrajině) a ostatní hosté přijedou vlakem z Ukrajiny (z Kyjeva). Kvůli rozdílnostem v nákladech budou příspěvky na cestovné ve 2 výších: 1) Pro účastníka cestujícího letadlem bude příspěvek ve výši 15 000 Kč. 2) Pro 4 účastníky cestující vlakem bude příspěvek ve výši 5 500. Všichni účastníci si letenky i jízdenky zakoupí sami a dodavatel je proplatí po domluvě s účastníky mise na základě zaslaného potvrzení o koupi. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně ve výši 37 000 Kč s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Doprava po ČR Zadavatel požaduje nákup 5x celodenních jízdenek na MHD v Praze. Vzhledem k dostupné nabídce jízdného bude nejvýhodnější zakoupit 5x měsíční jízdné, které vychází 550 Kč na osobu (všechny další varianty by byly dražší), a proto je tato položka nastavena také fixně na částku 2 750 (5x 550) s tím, že dodavatel jízdné přímo zakoupí a poté předá účastníkům. Společenské akce a catering Akce se bude konat 15.5. v prostorách MPO (budova Politických vězňů 20) od ranních hodin (začátek cca 9:00) do odpoledne (do cca 18:00) pro 70-80 lidí. Předběžný program akce je následující: • Vstup a registrace 8:30 + ranní káva • Zahájení 9:00 + káva • Dopolední program • Oběd a networking 12:30-13:30 • Odpolední program • Networking 17:00-18:00 + nápoje • Konec akce 18:00 Zadavatel požaduje zajištění ranního občerstvení ve formě drobného jídla (kanapky, koláčky) a nápojů (káva, čaj, voda, džusy). Dále je požadováno občerstvení v době networkingu, a to formou oběda, který by se měl skládat z jídla snadného na konzumaci (sendviče, chlebíčky, koláčky atd.) a z nápojového sortimentu (voda, káva, sladké nápoje). Poté zajištění odpoledních nápojů na networking (káva, čaj, sladké nápoje). Dále nutné zajistit talířky i příbory; skleničky dodá MPO. Nutná osoba na místě k obsluze a přípravě. Kontaktní osobou k předání a zkoordinování cateringu bude Dominika Synková (synkova@mpo.cz). Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio NUTS 3

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Moldavsko

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail28. 07. 2025 14:23Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 05. 2025 07:41Uveřejnění účastníků
Detail21. 05. 2025 07:41Uveřejnění výsledku