Twinningová mise č. 10/25 UA municipalit na veletrh URBIS

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Twinningová mise č. 10/25 UA municipalit na veletrh URBIS

NEN system number

N006/25/V00014144

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/23/V00033782/002

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00014144

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

800 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 06. 2025 07:55

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Pavel

Surname

Hájek

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise zástupců veřejné správy z Ukrajiny, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup v termínu 10.-12.6 na brněnském Výstavišti. Zástupci se zúčastní spolu s balkánskými hosty jednání s institucemi, Svazem měst a obcí ČR a dalšími partnery, dále se vybraní hosté zúčastní exkurze pořádaného balkánskými hosty a budou mít plný přístup na program konference, kde jsou pro ně po tématických skupinách připravená ještě další jednání. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 80x pokoj/noc v termínovém rozpětí 9. až 13.6. – 20 jednolůžkových pokojů na 4 noci pro 20 osob (účastníci mise + doprovod), minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) od Výstaviště Brno, v případě nedostupnosti je možné ubytování v centru Brna s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut. Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 20 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o Fixní příspěvek na cestovné Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 2 000 Kč na osobu, celkem pro 20 osob. Dodavatel proplatí příspěvek v hotovosti v českých korunách na místě konání dle jmenného seznamu oproti podpisu účastníků. Položka zahrnuje dopravu na trase ČR – Ukrajina. o Catering - Zajištění uvítací večeře na pondělí 9.6. pro 60 osob, lokalita v blízkosti ubytování (max. 15 min pěšky, max. 25 min MHD). Nabídka formou studeného i teplého bufetu, nutné zajistit i nápoje (nealkoholické, z alkoholických pivo), nádobí, obsluhu a další nezbytnosti. - Zajištění drobného občerstvení na kulatý stůl 11.6. dopoledne pro 40 osob. Občerstvení typu chlebíčky, koláčky, zajištění i nápojů (voda, káva), talířků, skleniček, 1 osoba z cateringu na úklid a přípravu. - Zajištění networkingového oběda na 2 dny veletrhu. Při obědě se bude podávat pouze jedno jídlo dle vybrané země: úterý 10.6. ukrajinské jídlo, 500 porcí boršče s chlebem, dále středa 11.6. balkánské jídlo, 500 porcí čevapčiči s míchaným salátem. V prostoru pavilonu bude cateringový kout (viz obrázek níže), kde budou stoly na servis i barové stolky pro konzumující hosty, součástí tohoto koutu je i prostor pro catering, kde je k dispozici lednice, přívod vody atd. (viz obrázek níže). Nutné zajistit obsluhu a nádobí (jednorázové příbory i mističky/talíře) a nápojový sortiment pro cca 500 osob (voda čistá, voda s citronem, překapávaná káva). o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 20 osob na veletrh. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 20 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 10. 6. a středu 11. 6. Cena nastavena fixně na 750 Kč/osoba, souhrnná částka bude vyplacena pořadateli akce. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio NUTS 3

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Brno

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail28. 07. 2025 14:29Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail18. 06. 2025 07:55Uveřejnění účastníků
Detail18. 06. 2025 07:55Uveřejnění výsledku