Detail
Basic Information
Official name
Moudrý překlad, s.r.o.
ORGANIZATION ID NUMBER
27156052
VAT NUMBER
CZ27156052
Municipality
Praha
Part of municipality
Nové Město
Street
Václavské náměstí
DESCRIPTIVE (STREET) NUMBER
846
ORIENTATION (BUILDING) NUMBER
1
Postal code
11000
State
Česká republika
Additional Information
DATE OF CONTRACT CONCLUSION
26. 05. 2025
CONTRACT REFERENCE NUMBER
105/25
Basic description of the subject matter of the contract performance
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise zástupců veřejné správy z Ukrajiny, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup v termínu 10.-12.6 na brněnském Výstavišti. Zástupci se zúčastní spolu s balkánskými hosty jednání s institucemi, Svazem měst a obcí ČR a dalšími partnery, dále se vybraní hosté zúčastní exkurze pořádaného balkánskými hosty a budou mít plný přístup na program konference, kde jsou pro ně po tématických skupinách připravená ještě další jednání. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 80x pokoj/noc v termínovém rozpětí 9. až 13.6. – 20 jednolůžkových pokojů na 4 noci pro 20 osob (účastníci mise + doprovod), minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) od Výstaviště Brno, v případě nedostupnosti je možné ubytování v centru Brna s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut. Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 20 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o Fixní příspěvek na cestovné Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 2 000 Kč na osobu, celkem pro 20 osob. Dodavatel proplatí příspěvek v hotovosti v českých korunách na místě konání dle jmenného seznamu oproti podpisu účastníků. Položka zahrnuje dopravu na trase ČR – Ukrajina. o Catering - Zajištění uvítací večeře na pondělí 9.6. pro 60 osob, lokalita v blízkosti ubytování (max. 15 min pěšky, max. 25 min MHD). Nabídka formou studeného i teplého bufetu, nutné zajistit i nápoje (nealkoholické, z alkoholických pivo), nádobí, obsluhu a další nezbytnosti. - Zajištění drobného občerstvení na kulatý stůl 11.6. dopoledne pro 40 osob. Občerstvení typu chlebíčky, koláčky, zajištění i nápojů (voda, káva), talířků, skleniček, 1 osoba z cateringu na úklid a přípravu. - Zajištění networkingového oběda na 2 dny veletrhu. Při obědě se bude podávat pouze jedno jídlo dle vybrané země: úterý 10.6. ukrajinské jídlo, 500 porcí boršče s chlebem, dále středa 11.6. balkánské jídlo, 500 porcí čevapčiči s míchaným salátem. V prostoru pavilonu bude cateringový kout (viz obrázek níže), kde budou stoly na servis i barové stolky pro konzumující hosty, součástí tohoto koutu je i prostor pro catering, kde je k dispozici lednice, přívod vody atd. (viz obrázek níže). Nutné zajistit obsluhu a nádobí (jednorázové příbory i mističky/talíře) a nápojový sortiment pro cca 500 osob (voda čistá, voda s citronem, překapávaná káva). o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 20 osob na veletrh. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 20 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 10. 6. a středu 11. 6. Cena nastavena fixně na 750 Kč/osoba, souhrnná částka bude vyplacena pořadateli akce. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Contractual price excl. VAT
747 000,00
Contractual price incl. VAT
903 870,00
CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS EXCL. VAT
747 000,00
CONTRACTUAL PRICE WITH ADDITIONS INCL. VAT
903 870,00
Currency
CZK
Internet address at which the contract is located
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/33669157SELECTED ECONOMIC OPERATOR IS IN AN ASSOCIATION OF ECONOMIC OPERATORS
No