Twinningová mise č. 12/25 municipalit a institucí z Moldavska na URBIS
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Twinningová mise č. 12/25 municipalit a institucí z Moldavska na URBIS
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/25/V00014174
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED
N006/23/V00033782/002DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00014174
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
780 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
18. 06. 2025 07:57
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise municipalit a institucí z Moldavska, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Ubytování o v hotelu v Brně Zajištění 22 jednolůžkových pokojů na 3 noci pro 22 osob (21x účastníci mise + 1x doprovod) v termínovém rozpětí 9. 6. až 12. 6. (66x pokoj/noc) a 2 jednolůžkových pokojů pro 2 osoby na 4 noci v termínu 9. až 13.6. (8x pokoj/noc), minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) od Výstaviště Brno a v případě nedostupnosti je možné ubytování v jiné lokalitě v Brně s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut. Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 20 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o v hotelu v Praze o Celkem 21 pokojů na 1 noc pro 21 osob (bez doprovodu) v termínovém rozpětí 12. 6. až 13. 6. (21x pokoj/noc), minimální úroveň 3*, se snídaní, preferovaná lokalita centrum Prahy. Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 20 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o Doprava do ČR 1) Letenky: Nákup 21x letenek Kišiněv-Praha a Praha-Kišiněv, přímé lety. Pokud budou letenky vyprodány, je možné zvolit variantu s přestupem (POUZE v případě vyprodání přímého spoje). 2) Fixní příspěvek: Pro 2 osoby, které budou cestovat vlakem, se bude jednat o příspěvek ve výši 2 000 na osobu. Dodavatel proplatí příspěvek v hotovosti v českých korunách na místě konání dle jmenného seznamu oproti podpisu účastníků. Položka zahrnuje dopravu na trase ČR – Ukrajina. o Doprava po ČR Zajištění mikrobusu včetně řidiče, požadován dopravní prostředek vyššího standardu (klimatizace a topení, pohodlné sedačky s opěrkami hlavy, stáří do 5 let). Harmonogram cest, kdy bude mikrobus potřeba: o 9. 6. vyzvednutí na letišti Praha a následně odvoz do Brna do hotelu. Čas příletu bude dán podle zakoupení letenek, 22 osob + řidič. o 12.6. vyzvednutí na hotelu v Brně a odvoz na hotel do Prahy, 22 osob + řidič. o 13.6. vyzvednutí v hotelu a dovoz na letiště v Praze, čas vyzvednutí dle odletu, 22 osob + řidič. o Catering Zajištění networkingového oběda na 1 den veletrhu. Při obědě se bude podávat pouze jedno jídlo dle vybrané země: čtvrtek 12.6. moldavské jídlo, 500 porcí plněných paprik masem v tomatové omáčce (Ardei Umpluti). V prostoru pavilonu bude cateringový kout, kde budou stoly na servis i barové stolky pro konzumující hosty, součástí tohoto koutu je i prostor pro catering, kde je k dispozici lednice, přívod vody atd. (viz obrázek níže). Nutné zajistit obsluhu a nádobí (jednorázové příbory i mističky/talíře) a nápojový sortiment pro cca 500 osob (voda čistá, voda s citronem, káva). o Vstupenky na veletrh URBIS 3denní vstupné na veletrh pro 24 osob. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 24 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 10. 6. a středu 11. 6. Cena je dána fixně na 750 Kč/osoba. Souhrnná částka bude proplacena pořadateli akce. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio NUTS 3
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Text field for describing the place of performance
Brno
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZZZZ | Extra-Regio NUTS 3 |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 07. 2025 14:31 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
18. 06. 2025 07:57 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 06. 2025 07:57 | Uveřejnění výsledku |