Twinningová mise č. 12/25 municipalit a institucí z Moldavska na URBIS

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Twinningová mise č. 12/25 municipalit a institucí z Moldavska na URBIS

NEN system number

N006/25/V00014174

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/23/V00033782/002

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00014174

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

780 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 06. 2025 07:57

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Pavel

Surname

Hájek

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise municipalit a institucí z Moldavska, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. o Ubytování o v hotelu v Brně Zajištění 22 jednolůžkových pokojů na 3 noci pro 22 osob (21x účastníci mise + 1x doprovod) v termínovém rozpětí 9. 6. až 12. 6. (66x pokoj/noc) a 2 jednolůžkových pokojů pro 2 osoby na 4 noci v termínu 9. až 13.6. (8x pokoj/noc), minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) od Výstaviště Brno a v případě nedostupnosti je možné ubytování v jiné lokalitě v Brně s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut. Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 20 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o v hotelu v Praze o Celkem 21 pokojů na 1 noc pro 21 osob (bez doprovodu) v termínovém rozpětí 12. 6. až 13. 6. (21x pokoj/noc), minimální úroveň 3*, se snídaní, preferovaná lokalita centrum Prahy. Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 20 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o Doprava do ČR 1) Letenky: Nákup 21x letenek Kišiněv-Praha a Praha-Kišiněv, přímé lety. Pokud budou letenky vyprodány, je možné zvolit variantu s přestupem (POUZE v případě vyprodání přímého spoje). 2) Fixní příspěvek: Pro 2 osoby, které budou cestovat vlakem, se bude jednat o příspěvek ve výši 2 000 na osobu. Dodavatel proplatí příspěvek v hotovosti v českých korunách na místě konání dle jmenného seznamu oproti podpisu účastníků. Položka zahrnuje dopravu na trase ČR – Ukrajina. o Doprava po ČR Zajištění mikrobusu včetně řidiče, požadován dopravní prostředek vyššího standardu (klimatizace a topení, pohodlné sedačky s opěrkami hlavy, stáří do 5 let). Harmonogram cest, kdy bude mikrobus potřeba: o 9. 6. vyzvednutí na letišti Praha a následně odvoz do Brna do hotelu. Čas příletu bude dán podle zakoupení letenek, 22 osob + řidič. o 12.6. vyzvednutí na hotelu v Brně a odvoz na hotel do Prahy, 22 osob + řidič. o 13.6. vyzvednutí v hotelu a dovoz na letiště v Praze, čas vyzvednutí dle odletu, 22 osob + řidič. o Catering Zajištění networkingového oběda na 1 den veletrhu. Při obědě se bude podávat pouze jedno jídlo dle vybrané země: čtvrtek 12.6. moldavské jídlo, 500 porcí plněných paprik masem v tomatové omáčce (Ardei Umpluti). V prostoru pavilonu bude cateringový kout, kde budou stoly na servis i barové stolky pro konzumující hosty, součástí tohoto koutu je i prostor pro catering, kde je k dispozici lednice, přívod vody atd. (viz obrázek níže). Nutné zajistit obsluhu a nádobí (jednorázové příbory i mističky/talíře) a nápojový sortiment pro cca 500 osob (voda čistá, voda s citronem, káva). o Vstupenky na veletrh URBIS 3denní vstupné na veletrh pro 24 osob. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 24 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 10. 6. a středu 11. 6. Cena je dána fixně na 750 Kč/osoba. Souhrnná částka bude proplacena pořadateli akce. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio NUTS 3

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Brno

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail28. 07. 2025 14:31Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail18. 06. 2025 07:57Uveřejnění účastníků
Detail18. 06. 2025 07:57Uveřejnění výsledku