Twinningová mise č. 9/25 na konferenci Invest in Bravery
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Twinningová mise č. 9/25 na konferenci Invest in Bravery
Contracting authority
Ministerstvo průmyslu a obchoduNEN system number
N006/25/V00014409
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED
N006/23/V00033782/002DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00014409
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ v DNS
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
dynamický nákupní systém
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
770 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
25. 06. 2025 08:23
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise zahraničních investorů na konferenci Invest in Bravery, která proběhne v Praze 4.6.-8.6.2025. Požadované plnění zahrnuje následující položky: Ubytování v hotelu v Praze o standard 3*, se snídaní, 19 jednolůžkových pokojů na 5 nocí v termínu 3.-8.6. ideálně v blízkosti Černínského paláce, nicméně s ohledem na sezónu a vysokou pravděpodobnost omezených kapacit jsou možné i jiné části Prahy (je však nutné dbát na dobrou dostupnost na MHD) a není podmínkou, že všichni hosté musí bydlet v jednom zařízení (opět dle kapacit hotelů). Doprava do ČR o Příspěvek na cestovné ve výši 5 tis. Kč bez DPH na osobu – celkem pro 19 osob, dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na velkou rozmanitost národností předpokládaných účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Catering o Zadavatel požaduje sjednání cateringu na networkingový večer na den 5.6. v prostorách firmy Pierstone, se sídlem Perlová 5, Praha 1 pro 200 hostů v čase 18:00-22:00 hod. Požadujeme drobné občerstvení (studené kanapky, sladké atd.), welcome drink, nealkoholické nápoje, alkoholické nápoje (pivo, víno) a zajištění obsluhy a nádobí. Organizační a koordinační činnost realizátora o Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky mise. Není nutná osobní účast.
Code from the NIPEZ code list
79950000-8
Name from the NIPEZ code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Main place of performance
Extra-Regio NUTS 3
Code from the CPV code list
79950000-8
Name from the CPV code list
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
SUBJECT-MATTER NAME
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Text field for describing the place of performance
Brno
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZZZZ | Extra-Regio NUTS 3 |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
Yes
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00033782
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 07. 2025 14:33 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
25. 06. 2025 08:23 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 06. 2025 08:23 | Uveřejnění výsledku |