Twinningová mise č. 16/25 na podporu UA startupů

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Twinningová mise č. 16/25 na podporu UA startupů

NEN system number

N006/25/V00014420

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

PUBLIC CONTRACT IN WHICH THE DPS WAS INTRODUCED

N006/23/V00033782/002

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00014420

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ v DNS

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

dynamický nákupní systém

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

760 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

25. 06. 2025 08:26

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Pavel

Surname

Hájek

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise zástupců ukrajinských startupů, akcelerátorů a inkubátorů, kteří do Prahy přijedou primárně na hackathon a také na jednání s partnery v dané oblasti, zúčastní se konference Invest in Bravery a seznámí se s českým startupovým prostředím. Požadované plnění zahrnuje následující položky:  Ubytování v hotelu v Praze o standard 3*, se snídaní, 25 jednolůžkových pokojů na 5 nocí v termínu 3.-8.6. ideálně v blízkosti Černínského paláce, nicméně s ohledem na sezónu a vysokou pravděpodobnost omezených kapacit jsou možné i jiné části Prahy (je však nutné dbát na dobrou dostupnost na MHD) a není podmínkou, že všichni hosté musí bydlet v jednom zařízení (opět dle kapacit hotelů).  Doprava do ČR o Příspěvek na cestovné ve výši 5 tis. Kč bez DPH na osobu – celkem pro 25 osob, dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na velkou rozmanitost národností předpokládaných účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů.  Hostesky a ochranka o Hostesky pro uvítání hostů (prezenční listina, jmenovky) – 2 osoby na den 5.6. od 17:00 do 21:00 hod., nutná znalost anglického jazyka na úrovni umožňující plynulou komunikaci. o Pracovník ostrahy (bodyguard) – 1 osoba na den 5.6. od 17:00 do 22:00 hod.  Organizační a koordinační činnost realizátora o Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky mise. Není nutná osobní účast.

Code from the NIPEZ code list

79950000-8

Name from the NIPEZ code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Main place of performance

Extra-Regio NUTS 3

Code from the CPV code list

79950000-8

Name from the CPV code list

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

SUBJECT-MATTER NAME

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Text field for describing the place of performance

Brno

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

Yes

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

IDENTIFIER RELATED TO THE PP ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00033782

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail28. 07. 2025 14:33Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail25. 06. 2025 08:26Uveřejnění účastníků
Detail25. 06. 2025 08:26Uveřejnění výsledku