Část 2: Realizace odborných seminářů

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Část 2: Realizace odborných seminářů

Contracting authority

Ministerstvo vnitra

NEN system number

N006/17/V00004356/002

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

2 600 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

08. 09. 2017 09:56

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

04. 10. 2017 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Jakub

Surname

Otradovský

EMAIL

jakub.otradovsky@mvcr.cz

Phone 1

+420 974816735

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Zadavatel stanoví, že předmětem této části Veřejné zakázky je poskytnutí služeb, které spočívají v zajištění realizace odborných seminářů: 1) pronájem školící místnosti s možností školního nebo ženevského uspořádání pro 50 osob a prostorem pro catering, přičemž lokace místa konání by měla být v okruhu širšího centra hlavního města Prahy, zóna P , a snadno dostupná veřejnou dopravou, maximálně však 10 minut pěší chůzí či veřejnou dopravou od stanice metra; 2) zajištění cateringu pro všechny účastníky; 3) zajištění technického vybavení; 4) zajištění bezplatného parkování pro 2 vozidla v místě konání semináře; 5) zajištění realizačního týmu. Podrobné vymezení požadavků zadavatele jsou uvedeny v příloze č. 2b ZP – v technické specifikaci Veřejné zakázky. Zadavatel stanoví, že v rámci této části Veřejné zakázky bude uzavřena Rámcová dohoda ve smyslu ust. § 131 a násl. ZZVZ, a to celkem s jedním (1) dodavatelem (viz příloha č. 3b této ZP). Zadavatel předpokládá v průběhu trvání Rámcové dohody uspořádání 52 odborných seminářů, nicméně skutečný počet odborných seminářů se bude odvíjet od aktuálních potřeb zadavatele. Zadavatel výslovně stanoví, že uzavření Rámcové dohody nezakládá pro účastníka Rámcové dohody žádný nárok na minimální objem plnění, přičemž uvedený počet odborných seminářů je stanoven jako počet maximální. Toto plnění bude realizováno vždy na základě každé objednávky (výzvy) zadavatele na konkrétní dílčí plnění postupem analogickým k ust. § 132 odst. 3 písm. b) ZZVZ, s přihlédnutím k ust. § 134 odst. 2 ZZVZ, tj. na základě písemných výzev zadavatele k podání nabídky a uzavření dílčí smlouvy. První seminář se uskuteční do jednoho (1) měsíce od uzavření Rámcové dohody. Zadavatel předpokládá realizaci vždy jednoho (1) semináře za měsíc. Termíny jednotlivých seminářů budou stanoveny na základě dohody zadavatele a dodavatele, avšak vždy nejméně 3 měsíce před plánovaným termínem vlastní realizace semináře.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailZabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky55520000-1Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky
DetailOrganizace seminářů79951000-5Organizace seminářů

Place of Performance


CZ01Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail12. 04. 2018 09:31Uveřejnění písemné zprávy
Detail12. 04. 2018 09:00Uveřejnění účastníků
Detail12. 04. 2018 09:00Uveřejnění výsledku