Provedení opravy a následné revize lezeckého trenažeru VT JAKUB

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Provedení opravy a následné revize lezeckého trenažeru VT JAKUB

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/18/V00011279

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00011279

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

27. 06. 2018 08:09

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

10. 07. 2018 06:30

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Vlach

EMAIL

vlachj@army.cz

Phone 1

+420 973404522

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí " Provedení opravy a následné revize lezeckého trenažeru VT JAKUB " pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - " Provedení opravy a následné revize lezeckého trenažeru VT JAKUB " bude provedena jednorázovým způsobem. Smlouva bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu od oboustranného podpisu smlouvy a plnění bude provedeno do 30 dnů od podpisu smlouvy. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Fotografie celkového stavu opravovaných dílů - VT JAKUB ", viz. Příloha č. 1. Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 2, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovného vložení do el. nástroje jako součást nabídky (ve formátu "pdf" i v původním formátu souboru). Cenu, kterou jste vyplnili ve smlouvě zadejte přesně bez zaokrouhlování do el. nástroje jako nabídku. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; c) Čestné prohlášení k základní způsobilosti. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

Code from the NIPEZ code list

45212290-5

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba sportovních zařízení

Code from the CPV code list

45212290-5

Name from the CPV code list

Opravy a údržba sportovních zařízení

Text field for describing the place of performance

provozovna objednatele

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailRevize lezeckého trenažeru VT JAKUB92610000-0Provoz sportovních zařízení
DetailOprava lezeckého trenažeru VT JAKUB45212290-5Opravy a údržba sportovních zařízení

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail18. 12. 2018 12:37Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail31. 08. 2018 07:23Uveřejnění účastníků
Detail31. 08. 2018 07:22Uveřejnění výsledku
Detail29. 08. 2018 08:18Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail27. 06. 2018 08:09Uveřejnění zadávacích podmínek