Subject-Matter Item Details

Subject-Matter Item


ITEM NAME

Podpora produktů CheckPoint

ITEM DESCRIPTION

Poptáváme servisní služby pro produkty CheckPoint: A. podpora software a hardware (SW a HW) typu CPCES-CO-STANDARD (představuje 5 dní v týdnu × 9 hodin denně SW a HW podporu. Same/Next business day replacement unit/part shipment) B. profylaxe, upgrade na aktuální verze a další činnosti pro zajištění správné funkce produktů CheckPoint, tj. zajištění: a) registrace podpory a registrace licencí pro veškerý HW a SW na portále CheckPointu b) dvou profylaktických prohlídek produktů CheckPoint, c) dvou kontrol logu, senzorů hardware a instalovaného operačního systému včetně kontrol HA managementu,

NIPEZ code

72261000-2

NIPEZ name

Podpora programového vybavení

Must be filled in by the selected economic operator

No

CPV code

72261000-2

CPV name

Podpora programového vybavení

Item Parameters


Činnosti prováděné v rámci podpory jinde neuvedené=
Komunikační kanály=Webové rozhraní
Komunikační kanály=fax
Komunikační kanály=E-mail
Komunikační kanály=Telefon
Podmínky vzdálené správy=
Podpora programového vybavení=Školení zaměstnanců
Podpora programového vybavení=Poskytnutí licence na upgrade
Podpora programového vybavení=Odstraňování závad aplikace
Podpora programového vybavení=Dodání změn aplikačního programového vybavení při legislativních úpravách

Attachments to the Item


No records to be displayed in this list.