Královský letohrádek - oprava interiéru - výběr projektanta

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Královský letohrádek - oprava interiéru - výběr projektanta

Contracting authority

Správa Pražského hradu

NEN system number

N006/18/V00017370

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00017370

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka zadaná na základě výjimky

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

500,000.00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

08/30/2018, 01:22 PM

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

09/17/2018, 11:00 AM

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Martina

Surname

Jandová

EMAIL

martina.jandova@hrad.cz

Phone 1

+420 224372221

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky je závazek dodavatele zpracovat pro zadavatele projektovou dokumentaci pro provádění stavby k akci „Královský letohrádek – oprava interiéru“ a poskytnout další služby související se zpracovanou projektovou dokumentací blíže specifikované v této Písemné výzvě. Součástí předmětu této veřejné zakázky je předprojektová a projektová příprava, kdy dodavatel provede fotodokumentaci stávajícího stavu, dohledá podklady a architektonicko-stavební řešení původních (historických) konstrukcí v archivech zadavatele a archivech stavebních úřadů, provede klimatologický a restaurátorský průzkum, posoudí stávající stav těchto konstrukcí z hlediska technického, technologického a jejich životnosti. Dodavatel zjistí trasování a rozsah stávajících rozvodů (silnoproud, slaboproud, vodovod, kanalizace atp.). Z těchto podkladů bude dodavatel vycházet při návrhu oprav a stavebních prací v Královském letohrádku v areálu Pražského hradu, aby se tak dosáhlo maximální možné funkčnosti předmětné stavby. Dodavatel bude konzultovat projektovou dokumentaci v průběhu plnění se zadavatelem, Odborem památkové péče Kanceláře prezidenta republiky a ostatními dotčenými složkami a organizacemi.

Code from the NIPEZ code list

71240000-2

Name from the NIPEZ code list

Architektonické, technické a plánovací služby

Code from the CPV code list

71240000-2

Name from the CPV code list

Architektonické, technické a plánovací služby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailVýběr projektanta71240000-2Architektonické, technické a plánovací služby

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02/04/2021, 08:58 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail02/05/2020, 08:54 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail07/04/2019, 01:07 PMUveřejnění dodatku smlouvy
Detail07/04/2019, 01:05 PMUveřejnění dodatku smlouvy
Detail07/04/2019, 01:02 PMUveřejnění účastníků
Detail07/04/2019, 01:02 PMUveřejnění výsledku
Detail09/25/2018, 12:26 PMUveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail08/30/2018, 01:22 PMUveřejnění zadávacích podmínek