Servis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů v roce 2019
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Servis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů v roce 2019
Contracting authority
Česká republika - Kancelář SenátuNEN system number
N006/18/V00027986
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00027986
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Uzavřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
11. 12. 2018 19:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Vladimír
Surname
Pešek
pesekv@senat.cz
Phone 1
+420 257072645
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Pozáruční servis faxů a kopírovacích strojů RICOH a skartovacích strojů v majetku zadavatele formou dílčích objednávek. Vítěz soutěže se zavazuje poskytnout záruku na provedené opravy v délce 3 měsíců a na dodané náhradní díly v délce 12 měsíců. Příjezd servisního technika je vyžadován nejdéle do 24 hodin (v pracovní dny) od nahlášení poruchy, dokončení opravy nejdéle 24 hodin od nahlášení poruchy (v pracovní dny). V případě nemožnosti dodržení termínu opravy se vítěz soutěže zaváže po dohodě s odběratelem poskytnout náhradní řešení (zápůjčka stroje). V mimořádných a odůvodněných situacích se vítěz soutěže zavazuje zkrátit dobu příjezdu servisního technika na minimum (cca 2 hodiny) - např. porucha při probíhající schůzi Senátu. Jediným hodnotícím kritériem bude výsledná předpokládaná cena plnění, která bude vypočtena dle vzorce C=D*40+HSS*120, kde - C je celková předpokládaná cena plnění (= vaše soutěžní nabídková cena - položka Celková cena s DPH), - D je paušální cena dopravy (jeden výjezd), - HSS je hodinová sazba servisu stroje (vše včetně DPH). Součástí poptávkového řízení je návrh kupní smlouvy v konečném znění (v příloze), kterou uzavře vítěz poptávkového řízení po vyhlášení výsledků (žlutě vyznačená pole je ve smlouvě nutno doplnit). V případě, pokud bude ve smlouvě změněna/upravena jiná část než žlutě vyznačená, je zadavatel oprávněn nabídku vyřadit z dalšího hodnocení. V příloze č. 2 smlouvy je uveden seznam strojů instalovaných v Kanceláři Senátu. Zadavatel požaduje doručení nabídky pouze prostřednictvím elektronického tržiště. Zadavatel si vyhrazuje právo poptávku zrušit bez udání důvodu. Veškeré náklady se zpracováním nabídky k této poptávce jdou k tíži uchazeče.
Code from the NIPEZ code list
50313100-3
Name from the NIPEZ code list
Opravy kopírovacích strojů
Code from the CPV code list
50313100-3
Name from the CPV code list
Opravy kopírovacích strojů
Text field for describing the place of performance
Valdštejnské náměstí 17/4, Praha 1
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Servis kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů | 50313100-3 | Opravy kopírovacích strojů | Popis položky je uveden v popisu předmětu zakázky a v návrhu smlouvy o zajištění servisu kopírovacích strojů, faxů a skartovacích strojů. |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 01. 2020 12:25 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
31. 01. 2020 12:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 12. 2018 16:25 | Uveřejnění účastníků | |||
20. 12. 2018 16:25 | Uveřejnění výsledku | |||
11. 12. 2018 19:00 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |