Ochranné pracovní prostředky (oděvy)

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Ochranné pracovní prostředky (oděvy)

NEN system number

N006/18/V00029668

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2019-001100

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00029668

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

5,363,016.00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

01/15/2019, 10:23 AM

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

04/01/2019, 09:00 AM

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr. et Mgr.

Name

Ľudmila

Surname

Miškaňová

Function/job position

odborný referent

EMAIL

ludmila.miskanova@nature.cz

Phone 1

+420 283069187

Phone 2

+420 730180107

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky jsou opakující se dodávky osobních ochranných pracovních prostředků - oděvů (dále také „OOPP“) pro zadavatele po dobu maximálně 48 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody. Předmětem dodávek budou OOPP uvedené v příloze č.1 rámcové dohody – specifikace zboží. Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dodávky OOPP mezi zadavatelem a jedním dodavatelem. Dodávky OOPP budou realizovány na základě dílčích písemných objednávek za podmínek stanovených rámcovou dohodou. Dle rámcové dohody zadavatel předpokládá objednávky menšího rozsahu (v řádech jednotek až desítek ks) s dodací lhůtou 5 měsíců. Zadavatel si zároveň dle rámcové dohody vyhrazuje právo požadovat po vítězném dodavateli vytvoření skladových zásob specifikovaných zadavatelem, a to pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele. S ohledem na alokaci jednotlivých pracovišť zadavatele v rámci celé ČR předpokládá zadavatel dle rámcové dohody vystavování individuálních objednávek ze strany jednotlivých pracovišť zadavatele. Podrobnosti stanoví rámcová dohoda. Dle rámcové dohody je dodavatel povinen za účelem zkoušky velikostí OOPP doručit během 30 dnů od nabytí účinnosti rámcové dohody na každé místo dodání (viz příloha č. 3 rámcové dohody) vzorky velikostí OOPP, a to ve všech velikostech požadovaných zadavatelem (dle přílohy č. 1 rámcové dohody). Zadavatel připomíná, že se jedná toliko o zkoušky velikostí, nikoliv vzorků finálních OOPP. Pro účely zkoušky velikostí je tedy možné poskytnout jiné zboží než OOPP, avšak v odpovídajících velikostech a rozměrech. Konkrétní termíny zkoušek velikostí (v pracovní dny v běžné pracovní době) budou dohodnuty se zadavatelem tak, aby dodavatel mohl všechna místa dodání navštívit postupně.

Code from the NIPEZ code list

18000000-9

Name from the NIPEZ code list

Oděvy, obuv, brašnářské výrobky a doplňky

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

18000000-9

Name from the CPV code list

Oděvy, obuv, brašnářské výrobky a doplňky

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailOděvy, obuv, brašnářské výrobky a doplňky18000000-9Oděvy, obuv, brašnářské výrobky a doplňky

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail09/19/2019, 12:33 PMUveřejnění písemné zprávy
Detail09/16/2019, 03:58 PMUveřejnění účastníků
Detail09/16/2019, 03:58 PMUveřejnění výsledku
Detail02/28/2019, 06:07 PMUveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail02/28/2019, 06:03 PMUveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail02/28/2019, 05:36 PMUveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail02/28/2019, 05:18 PMUveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace02/28/2019, 06:20 PMMgr. Kamila Koucká DiS.
Detail02/28/2019, 04:25 PMUveřejnění zadávacích podmínek
Detail02/28/2019, 04:21 PMUveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02/11/2019, 08:51 PMUveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace02/28/2019, 10:19 AMMgr. Kamila Koucká DiS.

Publication Records in the VVZ


09/17/2019, 12:00 AM09/20/2019, 02:05 AMF2019-032556Oznámení o výsledku zadávacího řízení
02/28/2019, 12:00 AM03/04/2019, 12:00 AMF2019-007084Oprava
02/07/2019, 12:00 AM02/11/2019, 12:00 AMF2019-004903Oprava
02/04/2019, 12:00 AM02/07/2019, 12:00 AMF2019-004477Oprava
01/10/2019, 05:28 PM01/14/2019, 02:05 AMF2019-001100Oznámení o zahájení zadávacího řízení