Muzeum regionu Valašsko, p.o. – zámek Kinských ve Valašském Meziříčí – vybudování depozitářů a expozic - stěhovací služby

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Muzeum regionu Valašsko, p.o. – zámek Kinských ve Valašském Meziříčí – vybudování depozitářů a expozic - stěhovací služby

NEN system number

N006/19/V00000816

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00000816

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

1 570 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

14. 01. 2019 15:10

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

28. 01. 2019 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Jan

Surname

Marek

Function/job position

vedoucí provozního oddělení, zástupce ředitele

EMAIL

marek@muzeumvalassko.cz

Phone 1

+420 571411690

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Provedení stěhovací služby, jejichž předmětem je přestěhování specifikovaných a určených sbírek, zařízení, inventáře, příspěvkové organizace Zlínského kraje, a to Muzea regionu Valašsko, příspěvkové organizace. Proces stěhování ČÁST A (nebo také etapa A): - ze stávajících prostor – zámek Kinských, Zámecká 3, Valašské Meziříčí do náhradních prostor na adrese klášter Trinitářů, Zašová 45, Zašová, - předpoklad stěhování 02 – 04/2019 ČÁST B (nebo také etapa B): - z náhradních prostor – kláštera Trinitářů, Zašová 45, Zašová zpět do budovy zámku Kinských, Zámecká 3, Valašské Meziříčí, - předpoklad stěhování 12/2020 – 02/2021 (termín nastěhování se může změnit v závislosti na ukončení stavby) Stěhování sbírkových předmětů bude probíhat jako subetapa. Tzn. kurátor předá stěhovací firmě část podsbírky označené postupnou číselnou řadou (označeny krabice nebo jednotlivá díla). Stěhovací firma tento seznam převezme podpisem. Předměty subetapy převeze do místa vykládky a tam si je opět příslušný kurátor převezme proti podpisu zpět. Zkontroluje nepoškozenost krabic (předpoklad nepoškození sbírkových předmětů). V případě citlivých sbírkových předmětů př. sklo bude namátkově zkontrolováno za účasti pracovníka stěhovací firmy. Protokol o předání a převzetí subetapy se bude vyhotovovat ve 3 originálech, přičemž stěhovatel obdrží 1x, kurátor 1x a 1x se bude zakládat do šanonu stěhování. Na protokolu budou vyznačeny případné poškozené krabice nebo přiloženy fotografie poškozených sbírkových předmětů. Podrobnější požadavky zadavatele, popřípadě další požadované podmínky jsou uvedeny v obchodních podmínkách a v jejich přílohách, které tvoří nedílnou součást zadávací dokumentace.

Code from the NIPEZ code list

98392000-7

Name from the NIPEZ code list

Stěhovací služby

Code from the CPV code list

98392000-7

Name from the CPV code list

Stěhovací služby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailStěhovací služby98392000-7Stěhovací služby

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail28. 09. 2021 09:21Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail28. 09. 2021 09:21Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail24. 06. 2021 11:27Uveřejnění účastníků
Detail24. 06. 2021 11:27Uveřejnění výsledku
Detail27. 12. 2020 19:45Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail24. 06. 2019 14:25Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail15. 03. 2019 11:00Uveřejnění účastníků
Detail15. 03. 2019 11:00Uveřejnění výsledku
Detail28. 01. 2019 15:37Došlo k uveřejnění dokumentu Protokol o otevírání obálek s nabídkami.
Detail14. 01. 2019 15:10Uveřejnění zadávacích podmínek