KS Praha – rekonstrukce budovy F – část PD
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
KS Praha – rekonstrukce budovy F – část PD
Contracting authority
Krajský soud v PrazeNEN system number
N006/19/V00001046
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00001046
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zjednodušené podlimitní řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public service contract
Date of cancellation
26. 02. 2019 13:00
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
16. 01. 2019 10:17
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
11. 03. 2019 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Vladimír
Surname
Tesař
vtesar@ksoud.pha.justice.cz
Phone 1
+420 257005442
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace ve stupni projektové dokumentace pro stavební povolení (DSP), inženýrské činnosti spočívající v zajištění pravomocného stavebního povolení, projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS), spolupráce při výběru dodavatele a autorský dozor – vše v rozsahu dle zpracované studie „Krajský soud Praha – objekt F – Optimalizace funkčních potřeb“ společností DESIGN arcom s.r.o. (IČO: 271 76 975) ze dne 28.4.2017. Projektová dokumentace bude obsahovat veškeré náležitosti dle platné legislativy a bude obsahovat: • kompletní návrh a řešení stavebních úprav dle studie • kompletní návrh nových rozvodů v celém objektu kanalizace, vodovod, VZT, ÚT, rozvody plynu, elektro, slaboproud (telefonní rozvody PBX, síťové rozvody SSK, přístupové systémy ACS, kamerový systém CCTV) • kompletní návrh napojení objektu na areálové rozvody jednotlivých sítí • kompletní návrh nové kotelny v 1. PP vč. odkouření • kompletní návrh nového mobiliáře (nábytku) v 1-4. NP • kompletní návrh pojízdných regálů v archivech 1. PP Rozsah plnění: 1. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro stavební povolení - kompletní zpracování dle platné legislativy – předpoklad realizace 2Q/2019-3Q/2019. Součástí musí být: • Stavebně-technický průzkum; • Geodetické zaměření – výškopis a polohopis; • Veškeré průzkumy, zaměření a zkoušky potřebné pro vypracování kompletní projektové dokumentace. 2. Inženýrská činnost – zajištění veškerých podkladů a vyjádření pro vydání Stavebního povolení a zajištění Stavebního povolení vč. správních poplatků – předpoklad realizace 2Q/2019-3Q/2019. 3. Zpracování PD ve stupni projektová dokumentace pro provádění stavby – kompletní zpracování dle platné legislativy (vč. zapracování podmínek SP a kompletně zpracovaného slepého výkazu výměr a kontrolního rozpočtu) – předpoklad realizace 4Q/2019 4. Spolupráce při výběru dodavatele – zajištění odpovědí na odborné „žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace“ při postupu zadání veřejné zakázky na zhotovitele stavby, posouzení úplnosti nabídky zhotovitele stavby – předpoklad realizace 4Q/2019 5. Autorský dozor – předpoklad realizace 1Q/2020-2Q/2021 6. Rozsah odevzdání díla: • DSP - 1x výtisk v papírové podobě vč. originálu podání žádosti o stavební povolení a kompletní dokladové části (vyjádření účastníků a dotčených orgánů) - 1x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě + kompletní dokladová část ve formátu PDF) - 1x výtisk v papírové podobě – potvrzená dokumentace stavebním úřadem vč. originálu Stavebního povolení vč. nabytí právní moci a „štítku STAVBA POVOLENA“ • PDPS - 5x výtisk v papírové podobě - 2x CD (kompletní PD ve formátu PDF v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) - 2x CD (kompletní PD ve formátech DOC, XLS a DWG v členění a pořadí jako v zkompletované papírové podobě) Termíny plnění: • DSP + podání žádosti o Stavební povolení – max. do 180 dní od nabytí účinnosti smlouvy • PDPS – do 4 týdnů od nabytí právní moci Stavebního povolení • Součinnost při VŘ – v průběhu VŘ na dodavatele stavby • AD – po dobu realizace stavby – předpoklad 15 měsíců Záruka: • 36 měsíců Fakturace: 1. dílčí faktura po odevzdání DSP vč. kompletní dokladové části a vč. podané žádosti o Stavební povolení 2. dílčí faktura po odevzdání PDPS 3. dílčí faktura po dokončení stavby (Autorského dozoru). Předmět plnění veřejné zakázky je dále vymezen závazným návrhem Smlouvy o dílo.
Code from the NIPEZ code list
71322000-1
Name from the NIPEZ code list
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
71322000-1
Name from the CPV code list
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací | 71322000-1 | Technické projekty pro provádění stavebně inženýrských prací |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 02. 2019 09:48 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznameni o prodlouzeni lhuty pro podani nabidky.pdf. | |||
08. 02. 2019 11:22 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
08. 02. 2019 11:18 | Došlo k uveřejnění dokumentu Zmena zadavaci dokumentace.pdf. | |||
08. 02. 2019 10:55 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
08. 02. 2019 09:05 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
16. 01. 2019 10:17 | Uveřejnění zadávacích podmínek |