Dodávka služebních stejnokrojů - OOPP

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodávka služebních stejnokrojů - OOPP

NEN system number

N006/19/V00019318

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

Yes

contract registration number in the VVZ

Z2019-022770

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00019318

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

10 455 577,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

08. 07. 2019 14:13

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

19. 09. 2019 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Radka

Surname

Braunová

EMAIL

rbraunova@krnap.cz

Phone 1

+420 499456337

Phone 2

+420 737217171

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku služebních stejnokrojů pro zaměstnance Správy KRNAP (osobní ochranné pracovní pomůcky OOPP). Jedná se o dodávky stejnokrojů dle aktuálních potřeb zadavatele, přičemž součástí zakázky je i výroba znaku (loga) a nalepení nebo vyšití znaku (loga) v souladu s technickou specifikací.

Code from the NIPEZ code list

35113400-3

Name from the NIPEZ code list

Ochranné a bezpečnostní oděvy

Main place of performance

Královéhradecký kraj

Code from the CPV code list

35113400-3

Name from the CPV code list

Ochranné a bezpečnostní oděvy

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail01. 02. 2023 07:44Došlo k uveřejnění dokumentu smldeu_75_255_2019_celkove_plneni_31_12_2022.pdf.
Detail01. 02. 2023 07:43Došlo k uveřejnění dokumentu smldeu_75_270_2019_celkove_plneni_31_12_2022.pdf.
Detail19. 10. 2022 12:47Došlo k uveřejnění dokumentu celkove_plneni_2021_smldeu_75_255_2019.pdf.
Detail01. 04. 2021 10:27Došlo k uveřejnění dokumentu Celkové plnění smlouvy SMLDEU-75-270/2019 k 31.12.2020 - oprava součtu.
Detail02. 02. 2021 13:52Došlo k uveřejnění dokumentu Celkové plnění smlouvy SMLDEU-75-255/2019 k 31.12.2020.
Detail02. 02. 2021 13:51Došlo k uveřejnění dokumentu Celkové plnění smlouvy SMLDEU-75-270/2019 k 31.12.2020.
Detail21. 01. 2020 09:58Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 01. 2020 09:45Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail06. 09. 2019 10:14Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail06. 09. 2019 10:01Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Publication Records in the VVZ


04. 07. 2019 00:0008. 07. 2019 00:00F2019-022770Oznámení o zahájení zadávacího řízení