Dodání čistících a odvápňovacích tablet do kávovarů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání čistících a odvápňovacích tablet do kávovarů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

NEN system number

N006/19/V00020973

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00020973

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

23. 07. 2019 12:44

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

01. 08. 2019 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

EMAIL

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

čistící a odvápňovací tablety do kávovarů těchto značek: JURA; NIVONA; DELONGHI Popis předmětu plnění: - Prostředek pro odvápnění Delonghi/Eco Decalk - Tablety čistící do kávovaru JURA - Tablety na odvápnění kávovaru JURA - Roztok čistící zbytka mléka JURA 250 ml - Tablety čistící do kávovaru NIVONA - Odstraňovač vodního kamene do kávovaru NIVONA - Tablety na odvápnění 2v1 dále viz příloha č. 1 specifikační a cenová tabulka Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů - pouze originální materiál- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy specifikační a cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.

Code from the NIPEZ code list

39220000-0

Name from the NIPEZ code list

Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

39220000-0

Name from the CPV code list

Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství

Text field for describing the place of performance

Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731553015; 974 823 404)

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinství39220000-0Kuchyňské zařízení, domácí potřeby a zařízení pro pohostinstvíčistící a odvápňovací prostředky do kávovarů

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail23. 07. 2019 12:44Uveřejnění zadávacích podmínek