ÚP ÚL - Výkon TDS nad prováděním stavby a výkon funkce koordinátora BOZP při realizaci akce "Stavební úpravy kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory" Liberec
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
ÚP ÚL - Výkon TDS nad prováděním stavby a výkon funkce koordinátora BOZP při realizaci akce "Stavební úpravy kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory" Liberec
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/19/V00023017
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00023017
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
16. 08. 2019 11:43
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
19. 09. 2019 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Zlata
Surname
Medáčková
Zlata.Medackova@uzsvm.cz
Phone 1
+420 416921412
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění výkonu technického dozoru stavebníka nad prováděním stavby (dále jen „TDS“) a výkonu koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „koordinátor BOZP“) při realizaci stavby „Stavební úpravy prostor bývalé kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory“ pro účely odboru cizinecké policie Krajského ředitelství policie Libereckého kraje, na náměstí Dr. Edvarda Beneše č. p. 585, Liberec podle projektové dokumentace zpracované společností AGORA - architektonický a stavební atelier, spol. s r.o., se sídlem U Soudu 536/6a, 460 01 Liberec 2, IČO: 40230155. Stavba zahrnuje stavební úpravy části objektu č.p. 585 na pozemku p.č. 525 v katastrálním území Liberec, obec a okres Liberec. Pozemek je zapsán na LV 60000 pro ČR – Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových. Stavební úpravy budou probíhat v části administrativní budovy označované jako 2. NP a 2. PP, kde ze stávající kuchyně a zasedací místnosti budou vytvořeny prostory pro odbor cizinecké policie Krajského ředitelství policie Libereckého kraje (kanceláře, šatny, sociální zařízení – WC, sprchy, kuchyňka, skladové prostory, zbrojní sklad, cela, technologická místnost a prostory pro veřejnost – hala, WC, technické a komunikační prostory s bezbariérovým přístupem pro osoby se sníženou schopností pohybu). Předpokládaná cena stavebních úprav je 14 655 tis. Kč bez DPH. Podrobná specifikace výkonu TDS a koordinátora BOZP je uvedena v závazném návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 3). Plnění této veřejné zakázky bude zahájeno po nabytí účinnosti smlouvy o dílo, a to na základě písemné výzvy zadavatele k zahájení plnění této zakázky. Předpokládaná délka stavby je 15 měsíců. Ukončení se předpokládá do 31. 12. 2020. Bližší podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 3). Místem plnění této veřejné zakázky je budova sídla ÚZSVM odboru Odloučené pracoviště Liberec, nám. Dr. Edvarda Beneše 585/26, Liberec. a dále viz. výzva
Code from the NIPEZ code list
71317200-5
Name from the NIPEZ code list
Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví (BOZP)
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
71317200-5
Name from the CPV code list
Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví
Text field for describing the place of performance
Místem plnění této veřejné zakázky je budova sídla ÚZSVM odboru Odloučené pracoviště Liberec, nám. Dr. Edvarda Beneše 585/26, Liberec.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
služby v oblasti bezpečnosti a zdraví | 71317200-5 | Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví | ||
stavební dozor | 71315400-3 | Stavební dozor |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 01. 2021 09:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
15. 01. 2021 09:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
11. 01. 2021 12:20 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
11. 01. 2021 11:08 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
11. 01. 2021 11:06 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
02. 09. 2020 11:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
02. 09. 2020 11:21 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
16. 07. 2020 14:17 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
19. 02. 2020 13:23 | Uveřejnění účastníků | |||
19. 02. 2020 13:23 | Uveřejnění výsledku |