ÚP ÚL - Výkon TDS nad prováděním stavby a výkon funkce koordinátora BOZP při realizaci akce "Stavební úpravy kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory" Liberec

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

ÚP ÚL - Výkon TDS nad prováděním stavby a výkon funkce koordinátora BOZP při realizaci akce "Stavební úpravy kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory" Liberec

NEN system number

N006/19/V00023017

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00023017

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

16. 08. 2019 11:43

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

19. 09. 2019 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Zlata

Surname

Medáčková

EMAIL

Zlata.Medackova@uzsvm.cz

Phone 1

+420 416921412

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění výkonu technického dozoru stavebníka nad prováděním stavby (dále jen „TDS“) a výkonu koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen „koordinátor BOZP“) při realizaci stavby „Stavební úpravy prostor bývalé kuchyně a zasedací místnosti na kancelářské prostory“ pro účely odboru cizinecké policie Krajského ředitelství policie Libereckého kraje, na náměstí Dr. Edvarda Beneše č. p. 585, Liberec podle projektové dokumentace zpracované společností AGORA - architektonický a stavební atelier, spol. s r.o., se sídlem U Soudu 536/6a, 460 01 Liberec 2, IČO: 40230155. Stavba zahrnuje stavební úpravy části objektu č.p. 585 na pozemku p.č. 525 v katastrálním území Liberec, obec a okres Liberec. Pozemek je zapsán na LV 60000 pro ČR – Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových. Stavební úpravy budou probíhat v části administrativní budovy označované jako 2. NP a 2. PP, kde ze stávající kuchyně a zasedací místnosti budou vytvořeny prostory pro odbor cizinecké policie Krajského ředitelství policie Libereckého kraje (kanceláře, šatny, sociální zařízení – WC, sprchy, kuchyňka, skladové prostory, zbrojní sklad, cela, technologická místnost a prostory pro veřejnost – hala, WC, technické a komunikační prostory s bezbariérovým přístupem pro osoby se sníženou schopností pohybu). Předpokládaná cena stavebních úprav je 14 655 tis. Kč bez DPH. Podrobná specifikace výkonu TDS a koordinátora BOZP je uvedena v závazném návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 3). Plnění této veřejné zakázky bude zahájeno po nabytí účinnosti smlouvy o dílo, a to na základě písemné výzvy zadavatele k zahájení plnění této zakázky. Předpokládaná délka stavby je 15 měsíců. Ukončení se předpokládá do 31. 12. 2020. Bližší podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 3). Místem plnění této veřejné zakázky je budova sídla ÚZSVM odboru Odloučené pracoviště Liberec, nám. Dr. Edvarda Beneše 585/26, Liberec. a dále viz. výzva

Code from the NIPEZ code list

71317200-5

Name from the NIPEZ code list

Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví (BOZP)

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

71317200-5

Name from the CPV code list

Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví

Text field for describing the place of performance

Místem plnění této veřejné zakázky je budova sídla ÚZSVM odboru Odloučené pracoviště Liberec, nám. Dr. Edvarda Beneše 585/26, Liberec.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
Detailslužby v oblasti bezpečnosti a zdraví71317200-5Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví
Detailstavební dozor71315400-3Stavební dozor

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 01. 2021 09:24Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail15. 01. 2021 09:24Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail11. 01. 2021 12:20Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail11. 01. 2021 11:08Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail11. 01. 2021 11:06Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02. 09. 2020 11:24Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail02. 09. 2020 11:21Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail16. 07. 2020 14:17Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail19. 02. 2020 13:23Uveřejnění účastníků
Detail19. 02. 2020 13:23Uveřejnění výsledku