Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF 2019+

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF 2019+

Contracting authority

Ministerstvo financí

NEN system number

N006/19/V00024580

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2019-026019

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00024580

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

34 470 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

05. 09. 2019 14:15

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

04. 10. 2019 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Veronika

Surname

Ramaislová

EMAIL

verejne.zakazky@mfcr.cz

Phone 1

+420 257042502

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro resort MF s platností smlouvy 36 měsíců. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Katalog kancelářských potřeb s požadovanými parametry je uveden v Příloze č. 2 ZD - Katalog kancelářských potřeb. Centrální zadavatel upozorňuje, že GŘC má v současné době uzavřenou smlouvu na dodávku kancelářských potřeb s tím, že při souběhu platnosti smlouvy a rámcové dohody budou odběry prováděny dle toho smluvního vztahu, ve které budou výhodnější podmínky.

Code from the NIPEZ code list

30192000-1

Name from the NIPEZ code list

Kancelářské potřeby

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

30192000-1

Name from the CPV code list

Kancelářské potřeby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailDrobné kancelářské vybavení30197000-6Drobné kancelářské vybavení
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
DetailKancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží30199000-0Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
DetailKroužkové pořadače a kancelářské sponky30197200-8Kroužkové vazače a kancelářské sponky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzné tištěné výrobky22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailSešívací svorky, cvočky, napínáčky30197100-7Sešívací svorky, cvočky, napínáčky
DetailZpracovaný papír a lepenka30197600-2Zpracovaný papír a lepenka

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail23. 01. 2020 10:43Uveřejnění účastníků
Detail23. 01. 2020 10:43Uveřejnění výsledku
Detail19. 09. 2019 16:26Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail19. 09. 2019 16:22Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail19. 09. 2019 16:18Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha č. 2 ZD - Katalog kancelářských potřeb VZD 2 platná od 19. 9. 2019.
Detail19. 09. 2019 16:14Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 09. 2019 14:58Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail05. 09. 2019 14:17Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail05. 09. 2019 14:15Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


03. 09. 2019 00:0005. 09. 2019 00:00Oznámení o zahájení zadávacího řízení