Servisní podpora HW diskového pole Hitachi

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Servisní podpora HW diskového pole Hitachi

Contracting authority

Ministerstvo financí

NEN system number

N006/19/V00029472

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00029472

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

21. 10. 2019 12:08

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

31. 10. 2019 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Vít

Surname

Tůma

EMAIL

vit.tuma@mfcr.cz

Phone 1

+420 257042768

Phone 2

+420 724090308

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Servisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje: - Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele; - Zásah technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů; - Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; - Přístup Objednatele na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení a komunikace k řešení problému; - Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware).

Code from the NIPEZ code list

50312600-1

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

50312600-1

Name from the CPV code list

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Text field for describing the place of performance

Letenská 525/15, 11800 Praha 1

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailZajištění roční servisní podpory HW diskového pole Hitachi50312600-1Opravy a údržba zařízení pro informační technologie3. Poskytnutí Podpory (roční servisní podpory HW diskového pole Hitachi) spočívá v : 3.1 Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele; 3.2 Zásahu technika a opravy diskového pole Hitachi a to i případnou výměnu vadných dílů zajištěných Poskytovatelem, cena je zahrnuta ve Smluvní ceně uvedené v čl. V. odst. 1. Smlouvy; 3.3 Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; vadné vyměněné pevné disky zůstanou ve vlastnictví objednatele; 3.4 Přístupu Objednatele na Helpdesk Poskytovatele k hlášení závad a sledování postupu řešení a komunikace k řešení problému; 3.5 Zajištění funkčnosti stávajícího SW (firmware) integrovaného do HW Objednatele včetně jeho případné aktualizace v případě výměny vadných dílů dle odst. 3.2 nebo dle čl. 10 odst. 1. návrhu smlouvy Dále podrobněji v návrhu smlouvy, jenž je nedílnou součaástí zadávací dokumentace.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail20. 01. 2022 12:31Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail19. 11. 2019 09:43Uveřejnění účastníků
Detail19. 11. 2019 09:43Uveřejnění výsledku
Detail25. 10. 2019 13:03Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail23. 10. 2019 14:39Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail21. 10. 2019 12:08Uveřejnění zadávacích podmínek