Technická podpora systému Klíčnice pro Hrad

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Technická podpora systému Klíčnice pro Hrad

Contracting authority

Správa Pražského hradu

NEN system number

N006/19/V00036343

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00036343

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka zadaná na základě výjimky

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

1,350,000.00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

12/20/2019, 11:02 AM

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

01/15/2020, 09:00 AM

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Martina

Surname

Jandová

EMAIL

martina.jandova@hrad.cz

Phone 1

+420 224372221

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je poskytování technické podpory informačnímu systému Klíčnice pro Hrad v období 1.2.2020 – 31.1.2024. Informační systém Klíčnice je grafický informační systém pracující s mapovými podklady CAD, plány budov a areálů ve formátu DWG. Umožnuje jejich import/export, úpravy vykreslování a zaměřování vrstev a oblastí, slouží pro evidenci dveří, klíčů, svazků a jejich vydávání zaměstnancům a zobrazuje tyto informace v plánech budov, obsahuje digitální archiv CAD dokumentace fyzické bezpečnosti. V současné době je v informačním systému zaevidováno na cca 3 700 ks zámků, 6 500 ks vstupů (včetně poklopů, skříněk, mříží, bran, závor, apod.), 12 500 ks klíčů a 600 ks svazků. Informační systém vede podrobnou evidenci a historii výdejů klíčů a svazků, evidenci a historii mapové dokumentace a plánů budov typu CAD. Informační systém je propojený s EKV – systém elektronické kontroly vstupů – WinPak PE a má integrované čtečky zaměstnaneckých karet iClass. Zadavatel je držitelem zdrojových kódů a dokumentace umožňující další využití a vývoj tohoto informačního systému. Zadavatel upozorňuje dodavatele, že se nejedná o informační systém typu GIS, který by pracoval s mapovými podklady pro GPS. Technickou podporou se rozumí: a) poskytování služeb kontaktního místa pro administrátory a uživatele systému včetně zajištění technické podpory klientské a serverové části systému a souvisejících komponent b) profylaktická činnost informačního systému a jeho komponent c) řešení havarijních stavů informačního systému nebo klientské části, incidentů, problémů a požadavků administrátorů a uživatelů systému na místě nebo vzdáleně d) průběžná aktualizace a zajištění kompatibility informačního systému pro nejnovější verze OS Microsoft klientské i serverové části e) vývoj nových funkcionalit informačního systému dle specifikace objednatele max. však do 300 hodin (včetně) za dobu trvání smlouvy

Code from the NIPEZ code list

72261000-2

Name from the NIPEZ code list

Podpora programového vybavení

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72261000-2

Name from the CPV code list

Podpora programového vybavení

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKonfigurace programového vybavení72265000-0Konfigurace programového vybavení
DetailPodpora programového vybavení72261000-2Podpora programového vybavení
DetailÚdržba a opravy programového vybavení72267000-4Údržba a opravy programového vybavení
DetailVývoj programového vybavení72262000-9Vývoj programového vybavení
DetailVývoj programového vybavení pro počítačovou projekci (CAD)72212321-5Vývoj programového vybavení pro počítačovou projekci (CAD)

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail06/10/2024, 07:45 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03/28/2024, 06:55 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03/15/2023, 03:19 PMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03/03/2022, 10:11 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail02/11/2020, 05:05 PMUveřejnění účastníků
Detail02/11/2020, 05:05 PMUveřejnění výsledku
Detail01/17/2020, 09:21 AMDošlo k uveřejnění dokumentu Rozhodnutí o přidělení VZ-servis klíčnice.pdf.
Detail12/20/2019, 11:02 AMUveřejnění zadávacích podmínek