Technická podpora systému Klíčnice pro Hrad

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Technická podpora systému Klíčnice pro Hrad

Contracting authority

Správa Pražského hradu

NEN system number

N006/19/V00036343

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00036343

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka zadaná na základě výjimky

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

1 350 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

20. 12. 2019 11:02

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

15. 01. 2020 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Martina

Surname

Jandová

EMAIL

martina.jandova@hrad.cz

Phone 1

+420 224372221

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je poskytování technické podpory informačnímu systému Klíčnice pro Hrad v období 1.2.2020 – 31.1.2024. Informační systém Klíčnice je grafický informační systém pracující s mapovými podklady CAD, plány budov a areálů ve formátu DWG. Umožnuje jejich import/export, úpravy vykreslování a zaměřování vrstev a oblastí, slouží pro evidenci dveří, klíčů, svazků a jejich vydávání zaměstnancům a zobrazuje tyto informace v plánech budov, obsahuje digitální archiv CAD dokumentace fyzické bezpečnosti. V současné době je v informačním systému zaevidováno na cca 3 700 ks zámků, 6 500 ks vstupů (včetně poklopů, skříněk, mříží, bran, závor, apod.), 12 500 ks klíčů a 600 ks svazků. Informační systém vede podrobnou evidenci a historii výdejů klíčů a svazků, evidenci a historii mapové dokumentace a plánů budov typu CAD. Informační systém je propojený s EKV – systém elektronické kontroly vstupů – WinPak PE a má integrované čtečky zaměstnaneckých karet iClass. Zadavatel je držitelem zdrojových kódů a dokumentace umožňující další využití a vývoj tohoto informačního systému. Zadavatel upozorňuje dodavatele, že se nejedná o informační systém typu GIS, který by pracoval s mapovými podklady pro GPS. Technickou podporou se rozumí: a) poskytování služeb kontaktního místa pro administrátory a uživatele systému včetně zajištění technické podpory klientské a serverové části systému a souvisejících komponent b) profylaktická činnost informačního systému a jeho komponent c) řešení havarijních stavů informačního systému nebo klientské části, incidentů, problémů a požadavků administrátorů a uživatelů systému na místě nebo vzdáleně d) průběžná aktualizace a zajištění kompatibility informačního systému pro nejnovější verze OS Microsoft klientské i serverové části e) vývoj nových funkcionalit informačního systému dle specifikace objednatele max. však do 300 hodin (včetně) za dobu trvání smlouvy

Code from the NIPEZ code list

72261000-2

Name from the NIPEZ code list

Podpora programového vybavení

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72261000-2

Name from the CPV code list

Podpora programového vybavení

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKonfigurace programového vybavení72265000-0Konfigurace programového vybavení
DetailPodpora programového vybavení72261000-2Podpora programového vybavení
DetailÚdržba a opravy programového vybavení72267000-4Údržba a opravy programového vybavení
DetailVývoj programového vybavení72262000-9Vývoj programového vybavení
DetailVývoj programového vybavení pro počítačovou projekci (CAD)72212321-5Vývoj programového vybavení pro počítačovou projekci (CAD)

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail10. 06. 2024 07:45Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail28. 03. 2024 06:55Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail15. 03. 2023 15:19Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03. 03. 2022 10:11Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail11. 02. 2020 17:05Uveřejnění účastníků
Detail11. 02. 2020 17:05Uveřejnění výsledku
Detail17. 01. 2020 09:21Došlo k uveřejnění dokumentu Rozhodnutí o přidělení VZ-servis klíčnice.pdf.
Detail20. 12. 2019 11:02Uveřejnění zadávacích podmínek