Objednávka tisku 15 druhů tiskopisů vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště ÚP ČR v Praze (15 dodacích míst)
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Objednávka tisku 15 druhů tiskopisů vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště ÚP ČR v Praze (15 dodacích míst)
Contracting authority
Úřad práce České republikyNEN system number
N006/20/V00000707
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00000707
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
14. 01. 2020 11:20
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
22. 01. 2020 23:59
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Olga
Surname
Borecká
olga.borecka@uradprace.cz
Phone 1
+420 950178895
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Výroba (tisk) a rozvoz 15 druhů tiskopisů (z toho 14 druhů tiskopisů s potiskem, 1 druh nepotištěný) pro jednotlivá pracoviště zaměstnanosti a NSD ÚP ČR v Praze - viz specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 1-12, 14-15): 1) Potvrzení zaměstnavatele o vyplacení odstupného pro účely poskytování podpory v nezaměstnanosti, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 2 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 1 2) Potvrzení o výkonu činnosti podle § 25… (nekolidující zaměstnání), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 10 200 ks – viz příloha označená VZOR č. 2 3) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti při ukončení pracovněprávního vztahu, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 9 200 ks – viz příloha označená VZOR č. 3 4) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti vydané při skončení služebního poměru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 600 ks – viz příloha označená VZOR č. 4 5) Záznamy ÚP o poskytování PvN a PpR, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 6 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 5 6) Kontaktní list - Záznam o jednání s uchazečem o zaměstnání - 1. strana, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 5 100 ks – viz příloha označená VZOR č. 6 7) Kontaktní list - další strana (dostavil se - záznam z jednání - dostaví se), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 4 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 7 8) Dotazník pro zpětné určení státu bydliště pro účely aplikace koordinačních nařízení EU, A4, 3 listy, papír 90g/m ofsetový, černobílý oboustranný tisk (1 ks dotazníku = 3 samostatné listy; tisk na 5 stran; 1. list: tisk 1/1, 2. list: tisk 1/1, 3. list: 1/0, tisk 700 ks každý motiv, tj. celkem 2 100 ks listů), celkem 700 ks – viz příloha označená VZOR č. 8 9) Podklad pro vstupní rozhovor, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 7 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 9 10) Pomůcka pro vyhodnocení rozhovoru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 600 ks – viz příloha označená VZOR č. 10 11) Potvrzení pro ÚP od lékaře A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 2 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 11 12) Kartička „Průkaz uchazeče o zaměstnání“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 21 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 12 13) Bílý obal (karton) na spisy, rozměr 21 x 36 cm, papír 180 g/m (nejedná se o „formulář“ - pouze o čistý list, bez přehybu!), celkem 5 000 ks 14) Kartička „Návštěvní lístek“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 1 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 14 15) Spisové obaly - formát A3 Bílý obal na spisy - formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 15 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 15 U tiskopisů označených VZOR č. 1 – 12 a č. 14 – 15 je požadována korektura před tiskem. Tiskopisy pro jednotlivá pracoviště budou zabaleny do folie, balení a doprava na jednotlivá pracoviště po Praze jsou zahrnuty v celkové ceně. Dodavatel zajistí potvrzení o předání tiskopisů od kontaktní osoby uvedené v Příloze č. 2 výzvy (buď na DL přiloženém k dodávce, nebo na Příloze č. 2 dole, kolonka „Tiskopisy převzal(a):“). Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o kontaktní pracoviště ÚP ČR na různých místech v hl. m. Praze. Rozvoz je možný pouze v úředních hodinách a vždy po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Úřední hodiny ÚP ČR: Po+St 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h, Út+Čt+Pá 08:00-11:00 h Platba na fakturu po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy za jednotlivá pracoviště, popř. doloženou informace o předání – viz Příloha č. 2 je nutno přiložit k faktuře. Tiskopisy je nutno dodat nejpozději do 10 dnů od obdržení objednávky. Objednávka dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění. Objednávku vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Dodavatel nacení jednotlivé tiskopisy do tabulky v Příloze č. 1 výzvy. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato cena zahrnuje balné i dopravu na jednotlivá kontaktní pracoviště. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy je 70 000,- Kč vč. DPH (57 851,24 Kč bez DPH). Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Kontaktní osoba pro případné dotazy k této zakázce je Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895.
Code from the NIPEZ code list
22820000-4
Name from the NIPEZ code list
Tiskopisy
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
22820000-4
Name from the CPV code list
Tiskopisy
Text field for describing the place of performance
Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o kontaktní pracoviště ÚP ČR na různých místech v hl. m. Praze (15 různých míst).
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Tiskopisy (15 druhů - viz vzory a specifikace) | 22820000-4 | Tiskopisy | Výroba (tisk) a rozvoz 15 druhů tiskopisů (z toho 14 druhů tiskopisů s potiskem, 1 druh nepotištěný) pro jednotlivá pracoviště zaměstnanosti a NSD ÚP ČR v Praze - viz specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 1-12, 14-15) |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 02. 2020 16:09 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
19. 02. 2020 16:07 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
29. 01. 2020 12:37 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 01. 2020 12:37 | Uveřejnění výsledku | |||
23. 01. 2020 10:49 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
23. 01. 2020 10:47 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
14. 01. 2020 11:20 | Uveřejnění zadávacích podmínek |