ÚPB OHSP - Ořezy a kácení stromů ÚP Brno 2020

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

ÚPB OHSP - Ořezy a kácení stromů ÚP Brno 2020

NEN system number

N006/20/V00006282

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00006282

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

03/12/2020, 02:01 PM

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

04/06/2020, 09:00 AM

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Jana

Surname

Opletalová

EMAIL

Jana.Opletalova@uzsvm.cz

Phone 1

+420 542163482

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění zakázky jsou ořezy a rizikové kácení stromů v lokalitách Brno – město a Brno - venkov, mýcení keřových porostů, případné frézování pařezů po kácení a likvidace vzniklé odpadní dřevní hmoty. Ořezem se rozumí provedení zdravotních a redukčních řezů u vybraných stromů. Dřevní hmotu z pokácených stromů – palivové dříví je vybraný dodavatel povinen odkoupit od Úřadu za cenu uvedenou ve své cenové nabídce. Pokud bude dřevní hmota z pokáceného stromu shnilá apod., považuje se za odpad. Rozhodnutí o tom, zda jde o využitelnou dřevní hmotu nebo odpad, je zcela vyhrazeno zadavateli, vybraný dodavatel bude muset takové stanovisko zadavatele respektovat. V případech, kdy to bude vyžadovat bezpečnost práce, ochrana života, zdraví a majetku bude vybraný dodavatel povinen před zahájením realizace jednotlivé dílčí objednávky zajistit veškeré potřebné úkony, např. zvláštní užívání komunikace, uzavření komunikace, zábor veřejného prostranství apod. (poplatky s tímto spojené budou zaplaceny vybranému dodavateli v konečné faktuře za objednané práce s tím, že nezbytnou přílohou faktury musí být vždy doklad o zaplacení takových poplatků dodavatelem). Vzhledem k tomu, že zadavatel ve většině případů řeší naléhavé a havarijní stavy dřevin, budou muset být tyto práce, pokud nebude v dílčí objednávce stanoveno jinak, dokončeny vybraným dodavatelem takto: Kácení a ořezy stromů - do 21 kalendářních dnů ode dne obdržení objednávky. Kácení a ořezy stromů - havarijní stavy - do 48 hodin ode dne obdržení telefonické objednávky (souběžně bude objednávka odeslána e-mailem). Lhůty výše uvedené může zástupce zadavatele v odůvodněných případech na žádost dodavatele prodloužit (toto odůvodnění bude přiloženo k faktuře).

Code from the NIPEZ code list

77200000-2

Name from the NIPEZ code list

Služby v oblasti lesnictví

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

77200000-2

Name from the CPV code list

Služby v oblasti lesnictví

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKácení stromů77211400-6Kácení stromů
DetailProřezávání stromů77341000-2Prořezávání stromů
DetailSlužby v oblasti lesnictví77200000-2Služby v oblasti lesnictví

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02/07/2022, 12:31 PMUveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02/03/2022, 11:22 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03/09/2021, 08:22 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail01/08/2021, 12:14 PMUveřejnění účastníků
Detail01/08/2021, 12:14 PMUveřejnění výsledku
Detail04/09/2020, 10:41 AMDošlo k uveřejnění dokumentu Oznámení zadavatele o výběru dodavatele.
Detail03/31/2020, 07:42 AMUveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail03/12/2020, 02:01 PMUveřejnění zadávacích podmínek