Provádění pravidelných kontrol provozuschopnosti hasicích přístrojů a hydrantů na 12 pracovištích ÚP ČR - KrP pro hl. m. Prahu

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Provádění pravidelných kontrol provozuschopnosti hasicích přístrojů a hydrantů na 12 pracovištích ÚP ČR - KrP pro hl. m. Prahu

Contracting authority

Úřad práce České republiky

NEN system number

N006/20/V00010042

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00010042

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

13. 05. 2020 09:27

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

25. 05. 2020 23:59

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Olga

Surname

Borecká

EMAIL

olga.borecka@uradprace.cz

Phone 1

+420 950178895

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Zhotovitel se dle vyhlášky MV č. 246/2001 Sb. o požární prevenci zavazuje zajišťovat pro Objednatele především následující úkony: a. Provádění pravidelných kontrol, revizí, zkoušek a dalších úkonů k zajištění bezvadné funkčnosti a provozuschopnosti hasicích přístrojů včetně jejich oprav a servisní údržby. b. Plnění přenosných hasicích přístrojů . c. Nákup nových hasicích přístrojů. d. Ve vybraných objektech provádění pravidelných kontrol, údržby a zákonem předepsaných revizí hydrantů spočívajících v tlakové zkoušce. e. Drobné opravy požárně bezpečnostního vybavení – na základě technické specifikace a položkového rozpočtu. f. Součástí díla je i vystavení dokladů - protokolů/revizních zpráv o kontrole provozuschopnosti. Celkem se kontroluje 123 ks hasicích přístrojů a 24 ks hydrantů na 12 různých pracovištích ÚP ČR v Praze. Nedílnou součástí nabídky je vyplněná Příloha č. 2 - Technická specifikace a položkový rozpočet hasicích přístrojů a hydrantů (ceník).

Code from the NIPEZ code list

50413200-5

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

50413200-5

Name from the CPV code list

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

SUBJECT-MATTER NAME

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

Text field for describing the place of performance

12 pracovišť ÚP ČR v Praze - specifikace viz Příloha č. 1

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailOpravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů50413200-5Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojůZhotovitel se dle vyhlášky MV č. 246/2001 Sb. o požární prevenci zavazuje zajišťovat pro Objednatele především následující úkony: a. Provádění pravidelných kontrol, revizí, zkoušek a dalších úkonů k zajištění bezvadné funkčnosti a provozuschopnosti hasicích přístrojů včetně jejich oprav a servisní údržby. b. Plnění přenosných hasicích přístrojů. c. Nákup nových hasicích přístrojů. d. Ve vybraných objektech provádění pravidelných kontrol, údržby a zákonem předepsaných revizí hydrantů spočívajících v tlakové zkoušce. e. Drobné opravy požárně bezpečnostního vybavení – na základě technické specifikace a položkového rozpočtu. f. Součástí díla je i vystavení dokladů - protokolů/revizních zpráv o kontrole provozuschopnosti. Celkem se kontroluje 123 ks hasicích přístrojů a 24 ks hydrantů na 12 různých pracovištích ÚP ČR v Praze. Nedílnou součástí nabídky je vyplněná Příloha č. 2 - Technická specifikace a položkový rozpočet hasicích přístrojů a hydrantů (ceník).

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 07. 2022 09:54Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail01. 06. 2020 16:05Uveřejnění účastníků
Detail01. 06. 2020 16:05Uveřejnění výsledku
Detail27. 05. 2020 13:40Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail13. 05. 2020 09:27Uveřejnění zadávacích podmínek