Dodání tiskárny na potisk plastových karet včetně příslušenství pro OTO SKPV KŘP hl. m. Prahy

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání tiskárny na potisk plastových karet včetně příslušenství pro OTO SKPV KŘP hl. m. Prahy

NEN system number

N006/20/V00027282

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00027282

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

10/13/2020, 02:21 PM

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

10/22/2020, 10:30 AM

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

EMAIL

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Popis předmětu plnění: 1/ PROTO tiskárna pro potisk plastových karet 1 ks 2/ MA300YMCKO Barevná YMCKO páska pro tiskárnu PRONTO 15 ks 3/ Cleaning Kit Pronto čistící sada pro tiskárnu PRONTO 5 ks Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 30. 11. 2020 - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Petr Hanzlík, DiS. (tel.: 974 891 315; e-mail: petr.hanzlik@pcr.cz) pracoviště OTO SKPV Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2, 140 00 Praha 4 - Nusle - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Odbor technické ochrany SKPV Kongresová 1666/2 140 00 Praha 4 - Nusle

Code from the NIPEZ code list

30232100-5

Name from the NIPEZ code list

Tiskárny a kresliče

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

30232100-5

Name from the CPV code list

Tiskárny a kresliče

Text field for describing the place of performance

Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle (pracoviště OTO SKPV; Petr Hanzlík, DiS.; tel.: 974 891 315)

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailTiskárny a kresliče30232100-5Tiskárny a kresličePROTO tiskárna pro potisk plastových karet včetně příslušenství

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail05/06/2021, 09:35 AMUveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail04/20/2021, 01:22 PMUveřejnění účastníků
Detail04/20/2021, 01:22 PMUveřejnění výsledku
Detail10/13/2020, 02:21 PMUveřejnění zadávacích podmínek