Nákup poukázek na stravování
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup poukázek na stravování
Contracting authority
Zlínský krajNEN system number
N006/20/V00030018
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00030018
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka zadaná na základě výjimky
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
13. 11. 2020 06:52
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
26. 11. 2020 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Martina
Surname
Chovancová
Title after name
DiS.
martina.chovancova@kr-zlinsky.cz
Phone 1
+420 577043874
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek pro zaměstnance KÚZK a uvolněným členům Zastupitelstva Zlínského kraje. Předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 10.000 ks stravovacích poukázek, z toho 2.500 ks v nominální hodnotě 100 Kč/ks a 2.500 ks v nominální hodnotě 110 Kč/ks a 5.000 ks v nominální hodnotě 120 Kč/ks. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Výchozí stav uvažovaného odběru je také zobrazen v příloze zadávací dokumentace č. 4 – Tabulka pro hodnocení Kritéria 1 – Kalkulační vzorec. Obchodní a platební podmínky pro nákup poukázek na stravování jsou uvedeny ve smlouvě, která je přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování dle nominální hodnoty, jež bude definována ve výzvě k plnění k jednotlivým dodávkám po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Forma stravenky: papírová verze stravenek Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – návrhu smlouvy.
Code from the NIPEZ code list
30199770-8
Name from the NIPEZ code list
Stravenky
Main place of performance
Zlínský kraj
Code from the CPV code list
30199770-8
Name from the CPV code list
Stravenky
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Stravenky | 30199770-8 | Stravenky | ||
Stravenky | 30199770-8 | Stravenky |
Place of Performance
CZ072 | Zlínský kraj |
CZ072 | Zlínský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 01. 2022 14:03 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
05. 01. 2022 12:55 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
05. 01. 2022 12:54 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
08. 09. 2021 09:17 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
07. 01. 2021 12:08 | Uveřejnění účastníků | |||
07. 01. 2021 12:08 | Uveřejnění výsledku | |||
23. 11. 2020 16:23 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
13. 11. 2020 08:27 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
13. 11. 2020 08:26 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
13. 11. 2020 06:52 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 13. 11. 2020 08:19 | Ing. Ivana Zápecová |