Nákup poukázek na stravování

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup poukázek na stravování

Contracting authority

Zlínský kraj

NEN system number

N006/20/V00030018

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00030018

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka zadaná na základě výjimky

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

13. 11. 2020 06:52

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

26. 11. 2020 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Martina

Surname

Chovancová

Title after name

DiS.

EMAIL

martina.chovancova@kr-zlinsky.cz

Phone 1

+420 577043874

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek pro zaměstnance KÚZK a uvolněným členům Zastupitelstva Zlínského kraje. Předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 10.000 ks stravovacích poukázek, z toho 2.500 ks v nominální hodnotě 100 Kč/ks a 2.500 ks v nominální hodnotě 110 Kč/ks a 5.000 ks v nominální hodnotě 120 Kč/ks. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Výchozí stav uvažovaného odběru je také zobrazen v příloze zadávací dokumentace č. 4 – Tabulka pro hodnocení Kritéria 1 – Kalkulační vzorec. Obchodní a platební podmínky pro nákup poukázek na stravování jsou uvedeny ve smlouvě, která je přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování dle nominální hodnoty, jež bude definována ve výzvě k plnění k jednotlivým dodávkám po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Forma stravenky: papírová verze stravenek Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – návrhu smlouvy.

Code from the NIPEZ code list

30199770-8

Name from the NIPEZ code list

Stravenky

Main place of performance

Zlínský kraj

Code from the CPV code list

30199770-8

Name from the CPV code list

Stravenky

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailStravenky30199770-8Stravenky
DetailStravenky30199770-8Stravenky

Place of Performance


CZ072Zlínský kraj
CZ072Zlínský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail05. 01. 2022 14:03Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail05. 01. 2022 12:55Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 01. 2022 12:54Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail08. 09. 2021 09:17Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail07. 01. 2021 12:08Uveřejnění účastníků
Detail07. 01. 2021 12:08Uveřejnění výsledku
Detail23. 11. 2020 16:23Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail13. 11. 2020 08:27Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail13. 11. 2020 08:26Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail13. 11. 2020 06:52Uveřejnění zadávacích podmínek13. 11. 2020 08:19Ing. Ivana Zápecová