Dodání stolních a nástěnných kalendářů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodání stolních a nástěnných kalendářů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy
Contracting authority
Krajské ředitelství policie hlavního města PrahyNEN system number
N006/20/V00032376
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00032376
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
12/01/2020, 02:08 PM
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
12/07/2020, 08:30 AM
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Markéta
Surname
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Phone 1
+420 974823253
Phone 2
+420 731195516
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Položka Označení zboží Počet kusů 1 Kalendář stolní pracovní 2021 2 670 2 Kalendář 3 - měsíční pracovní 2021 650 Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku - dodání předmětu plnění ihned po obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2020 - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová, tečl.: 974 823 425; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr. cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Code from the NIPEZ code list
30199793-5
Name from the NIPEZ code list
Podstavce na diáře
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
30199793-5
Name from the CPV code list
Podstavce na diáře
Text field for describing the place of performance
Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731553015; 974 823 404)
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Podstavce na diáře | 30199793-5 | Podstavce na diáře | Kalendář stolní pracovní 2021 Kalendář 3 - měsíční pracovní 2021 |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
05/03/2021, 01:35 PM | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
04/21/2021, 12:02 PM | Uveřejnění účastníků | |||
04/21/2021, 12:02 PM | Uveřejnění výsledku | |||
12/01/2020, 02:08 PM | Uveřejnění zadávacích podmínek |