Dodání stolních a nástěnných kalendářů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání stolních a nástěnných kalendářů pro útvary Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

NEN system number

N006/20/V00032376

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00032376

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

12/01/2020, 02:08 PM

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

12/07/2020, 08:30 AM

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

EMAIL

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Položka Označení zboží Počet kusů 1 Kalendář stolní pracovní 2021 2 670 2 Kalendář 3 - měsíční pracovní 2021 650 Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku - dodání předmětu plnění ihned po obdržení písemné objednávky nejpozději do 20. 12. 2020 - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová, tečl.: 974 823 425; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr. cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Code from the NIPEZ code list

30199793-5

Name from the NIPEZ code list

Podstavce na diáře

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

30199793-5

Name from the CPV code list

Podstavce na diáře

Text field for describing the place of performance

Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731553015; 974 823 404)

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailPodstavce na diáře30199793-5Podstavce na diářeKalendář stolní pracovní 2021 Kalendář 3 - měsíční pracovní 2021

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail05/03/2021, 01:35 PMUveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail04/21/2021, 12:02 PMUveřejnění účastníků
Detail04/21/2021, 12:02 PMUveřejnění výsledku
Detail12/01/2020, 02:08 PMUveřejnění zadávacích podmínek