Dodání hygienických potřeb pro policejní cely

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání hygienických potřeb pro policejní cely

NEN system number

N006/21/V00007694

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00007694

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

30. 03. 2021 10:14

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

12. 04. 2021 08:30

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

EMAIL

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Popis předmětu plnění: Zubní kartáček 600 ks Zubní pasta, objem 75 ml 600 ks Hotelové mýdlo - gramáž min. 15 g 2 100 ks Dámské hygienické vložky - balení min. 10 ks 100 ks Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová referent majetkové správy OMTZ odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel.: 974 823425 e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Code from the NIPEZ code list

39830000-9

Name from the NIPEZ code list

Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

39830000-9

Name from the CPV code list

Čistící prostředky

Text field for describing the place of performance

KŘ policie hl. m. Prahy, pohotovostní a eskortní oddělení OSPP, Kongresová 2/1666, 140 00 Praha 4 kontaktní osoba: npor. Bc. Petr Musil; tel.: 731 553 070

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailČistící prostředky39830000-9Čistící prostředkyhygienické potřeby

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail07. 02. 2022 11:48Uveřejnění účastníků
Detail07. 02. 2022 11:48Uveřejnění výsledku
Detail30. 03. 2021 10:14Uveřejnění zadávacích podmínek