Dodání hygienických potřeb pro policejní cely
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodání hygienických potřeb pro policejní cely
Contracting authority
Krajské ředitelství policie hlavního města PrahyNEN system number
N006/21/V00007694
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00007694
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
30. 03. 2021 10:14
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
12. 04. 2021 08:30
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Markéta
Surname
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Phone 1
+420 974823253
Phone 2
+420 731195516
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Popis předmětu plnění: Zubní kartáček 600 ks Zubní pasta, objem 75 ml 600 ks Hotelové mýdlo - gramáž min. 15 g 2 100 ks Dámské hygienické vložky - balení min. 10 ks 100 ks Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Pavla Moravcová referent majetkové správy OMTZ odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel.: 974 823425 e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Code from the NIPEZ code list
39830000-9
Name from the NIPEZ code list
Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
39830000-9
Name from the CPV code list
Čistící prostředky
Text field for describing the place of performance
KŘ policie hl. m. Prahy, pohotovostní a eskortní oddělení OSPP, Kongresová 2/1666, 140 00 Praha 4 kontaktní osoba: npor. Bc. Petr Musil; tel.: 731 553 070
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Čistící prostředky | 39830000-9 | Čistící prostředky | hygienické potřeby |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
07. 02. 2022 11:48 | Uveřejnění účastníků | |||
07. 02. 2022 11:48 | Uveřejnění výsledku | |||
30. 03. 2021 10:14 | Uveřejnění zadávacích podmínek |