Dodávka a instalace dílenského nábytku v rámci projektu „Modernizace škol a školských poradenských zařízení v rámci výzvy č. 86“

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodávka a instalace dílenského nábytku v rámci projektu „Modernizace škol a školských poradenských zařízení v rámci výzvy č. 86“

Contracting authority

Moravskoslezský kraj

NEN system number

N006/21/V00011998

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P21V00011998

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

386 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

13. 05. 2021 15:20

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

27. 05. 2021 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Monika

Surname

Bernatíková

EMAIL

monika.bernatikova@msk.cz

Phone 1

+420 595622903

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je výroba, dodávka, instalace a montáž nábytku pro pracovní a šicí dílnu pro organizaci Střední škola, Základní škola a Mateřské škola, Třinec, Jablunkovská 241, příspěvková organizace zřizovaná Moravskoslezským krajem. Zakázka je realizovaná v rámci projektu „Modernizace škol a školských poradenských zařízení v rámci výzvy č. 86“ registrační číslo projektu CZ.06.2.67/0.0/0.0/18_108/0011724 (dále také jen „projekt“). Projekt je spolufinancován ze strukturálních fondů Evropské unie z IROP v rámci výzvy č. 86 (prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů, specifický cíl 2. 4 Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení). Zhotovitel bere na vědomí, že předmětem smlouvy jsou aktivity a výstupy, které budou tvořit součást projektu spolufinancovaného Evropskou unií v rámci IROP. Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v obchodních podmínkách a jejich přílohách (viz Zadávací dokumentace). Prohlídka místa plnění: V případě zájmu o prohlídku místa plnění se zájemci přihlásí e-mailem na adresu: monika.bernatikova@msk.cz nejpozději do 18. 5. 2021 do 12:00 hodin. V případě, že se zájemci na prohlídku přihlásí, prohlídka místa plnění se bude konat dne 19. 5. 2021, sraz zájemců bude v 9:00 hodin před hlavním vchodem do budovy školy. Podrobné informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky.

Code from the NIPEZ code list

39160000-1

Name from the NIPEZ code list

Školní nábytek

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

39160000-1

Name from the CPV code list

Školní nábytek

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailŠkolní nábytek39160000-1Školní nábytek

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail14. 04. 2022 13:18Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail12. 07. 2021 10:27Uveřejnění účastníků
Detail12. 07. 2021 10:27Uveřejnění výsledku
Detail15. 06. 2021 10:13Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru nejvýhodnější nabídky.pdf.
Detail13. 05. 2021 15:20Uveřejnění zadávacích podmínek