Dodávka a instalace dílenského nábytku v rámci projektu „Modernizace škol a školských poradenských zařízení v rámci výzvy č. 86“
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Dodávka a instalace dílenského nábytku v rámci projektu „Modernizace škol a školských poradenských zařízení v rámci výzvy č. 86“
Contracting authority
Moravskoslezský krajNEN system number
N006/21/V00011998
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00011998
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
386 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
13. 05. 2021 15:20
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
27. 05. 2021 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Monika
Surname
Bernatíková
monika.bernatikova@msk.cz
Phone 1
+420 595622903
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je výroba, dodávka, instalace a montáž nábytku pro pracovní a šicí dílnu pro organizaci Střední škola, Základní škola a Mateřské škola, Třinec, Jablunkovská 241, příspěvková organizace zřizovaná Moravskoslezským krajem. Zakázka je realizovaná v rámci projektu „Modernizace škol a školských poradenských zařízení v rámci výzvy č. 86“ registrační číslo projektu CZ.06.2.67/0.0/0.0/18_108/0011724 (dále také jen „projekt“). Projekt je spolufinancován ze strukturálních fondů Evropské unie z IROP v rámci výzvy č. 86 (prioritní osa 2 Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů, specifický cíl 2. 4 Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení). Zhotovitel bere na vědomí, že předmětem smlouvy jsou aktivity a výstupy, které budou tvořit součást projektu spolufinancovaného Evropskou unií v rámci IROP. Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v obchodních podmínkách a jejich přílohách (viz Zadávací dokumentace). Prohlídka místa plnění: V případě zájmu o prohlídku místa plnění se zájemci přihlásí e-mailem na adresu: monika.bernatikova@msk.cz nejpozději do 18. 5. 2021 do 12:00 hodin. V případě, že se zájemci na prohlídku přihlásí, prohlídka místa plnění se bude konat dne 19. 5. 2021, sraz zájemců bude v 9:00 hodin před hlavním vchodem do budovy školy. Podrobné informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky.
Code from the NIPEZ code list
39160000-1
Name from the NIPEZ code list
Školní nábytek
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
39160000-1
Name from the CPV code list
Školní nábytek
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Školní nábytek | 39160000-1 | Školní nábytek |
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
14. 04. 2022 13:18 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
12. 07. 2021 10:27 | Uveřejnění účastníků | |||
12. 07. 2021 10:27 | Uveřejnění výsledku | |||
15. 06. 2021 10:13 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru nejvýhodnější nabídky.pdf. | |||
13. 05. 2021 15:20 | Uveřejnění zadávacích podmínek |