Dodání materiálu k náboru nových uchazečů

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání materiálu k náboru nových uchazečů

NEN system number

N006/22/V00015663

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00015663

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

16. 06. 2022 16:39

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

27. 06. 2022 08:30

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

EMAIL

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmět plnění: Předmětem nákupu jsou předměty využívané při aktivitách cílených na nábor nových uchazečů Oddělením náboru a personální stabilizace Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy. Jedná se o nůžkový stan s bočnicemi, potiskem a kovovým závažím, stoly a židle. Technická specifikace: Stan - rozkládací stan s potiskem na bočnicích - ocelová rozkládací konstrukce, šroubované spoje, výškově stavitelný - rozměr 3 x 3 m - střecha musí být součástí a během skládání stanu ji není třeba demontovat - opláštění nepropouští vodu, odolává plísni a má sníženou hořlavost - barva - modrá - bočnice – 3 ks demontovatelné s vnějším barevným potiskem o velikosti max. 1 x 1 m - stěny střechy na všech 4 stranách logo PČR s názvem krajského ředitelství - 4 ks kovového závaží pro stabilizaci stanu Skládací půlený stůl - rozměr rozloženého stolu min. 180x75x70 (d x š x v) - rozměr složeného stolu max. 100x75x12 (d x š x v) - barva - šedá - nosnost stolu min. 200 kg - desky stolu z pevnostního materiálu - ocelová konstrukce nohou - rukojeť pro přenášení Židle - nosnost min. 120 kg - hmotnost max. 8 kg - barva: šedá nebo černá - materiál: kovová konstrukce, plastové sedátko Další požadavky zadavatele: -zadavatel požaduje po vybraném účastníkovi před dodáním zboží provedení názorné ukázky jeho složení a rozložení - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - návod na použití v českém jazyce - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 30 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Martina Novotná, DiS. - tel.: 974 822 722; 703 823 840 Odbor personální, oddělení náboru a personální stabilizace Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo požadovat předložení vzorků - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Code from the NIPEZ code list

79600000-0

Name from the NIPEZ code list

Nábor zaměstnanců

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

79600000-0

Name from the CPV code list

Nábor zaměstnanců

Text field for describing the place of performance

Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle (odbor personální; pracoviště personálního oddělení náboru a personální stabilizace) Kontaktní osoba: Bc. Martina Novotná, DiS. tel.: 974 822 722; 703 823 840

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailNábor zaměstnanců79600000-0Nábor zaměstnanců Předmětem nákupu jsou předměty využívané při aktivitách cílených na nábor nových uchazečů Oddělením náboru a personální stabilizace Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy. Jedná se o nůžkový stan s bočnicemi, potiskem a kovovým závažím, stoly a židle.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail16. 06. 2022 16:39Uveřejnění zadávacích podmínek