Výměna podlahové krytiny a výmalba interiéru v sídle OP Olomouc

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Výměna podlahové krytiny a výmalba interiéru v sídle OP Olomouc

NEN system number

N006/22/V00018524

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00018524

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public works contract

Estimated value (excl. VAT)

616 523,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

19. 07. 2022 08:51

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

08. 08. 2022 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Iveta

Surname

Schűtzová

EMAIL

Iveta.Schutzova@uzsvm.cz

Phone 1

+420 597315304

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění zakázky je výměna podlahové krytiny (koberců) a výmalba v sídle odboru Odloučené pracoviště Olomouc, Jeremenkova 17, Olomouc v rozsahu stanoveném v Technické specifikaci předmětu zakázky. Technická specifikace předmětu zakázky je samostatnou Přílohou č. 4 výzvy k podání nabídky. Technická specifikace předmětu zakázky bude následně tvořit Přílohu č. 1 smlouvy o dílo, jejíž návrh je Přílohou č. 3 výzvy k podání nabídky. Veškeré výše uvedené činnosti budou provedeny v souladu s právními předpisy platnými na území České republiky a technickými normami. Podlahová krytina (koberce) musí splňovat parametry v souladu s Požárně bezpečnostním řešením stavby Jeremenkova 1296/17, Olomouc (dále jen „PBŘ“), Příloha č. 5 výzvy k podání nabídky. Zhotovitel v rámci předávacího řízení, předá objednateli atest k této části předmětu zakázky dokládající splnění parametrů stanovených v PBŘ. Dodavatel bere na vědomí, že výměry prostor uvedené v technické specifikaci předmětu zakázky se mohou lišit od skutečnosti a před zahájením prací si provede sám jejich odborné zaměření. Předmětem plnění je dále zpracování harmonogramu prací před zahájením prací a závazek zhotovitele tento harmonogram dodržovat. Zhotovitel rovněž na své vlastní náklady provede likvidaci vzniklého odpadu v souladu s platnou legislativou, a to především za dodržení zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech. Prohlídka místa plnění je nutná z důvodu skutečného zaměření rozsahu prací. Zadavatel stanovil datum prohlídky místa plnění na adrese Jeremenkova 1263/17, 779 00 Olomouc, dne 1.8.2022 v 10:00 hodin. Sraz účastníků před budovou.

Code from the NIPEZ code list

45442100-8

Name from the NIPEZ code list

Malířské práce

Main place of performance

Olomoucký kraj

Code from the CPV code list

45442100-8

Name from the CPV code list

Malířské práce

SUBJECT-MATTER NAME

Malířské práce

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ071Olomoucký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02. 12. 2022 13:15Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail19. 09. 2022 08:36Uveřejnění účastníků
Detail19. 09. 2022 08:36Uveřejnění výsledku
Detail19. 08. 2022 11:57Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail19. 08. 2022 11:55Došlo k uveřejnění dokumentu oznámení o výběru dodavatele.pdf.
Detail19. 07. 2022 08:51Uveřejnění zadávacích podmínek