Výměna podlahové krytiny a výmalba interiéru v sídle OP Olomouc
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Výměna podlahové krytiny a výmalba interiéru v sídle OP Olomouc
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/22/V00018524
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00018524
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public works contract
Estimated value (excl. VAT)
616 523,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
19. 07. 2022 08:51
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
08. 08. 2022 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Iveta
Surname
Schűtzová
Iveta.Schutzova@uzsvm.cz
Phone 1
+420 597315304
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění zakázky je výměna podlahové krytiny (koberců) a výmalba v sídle odboru Odloučené pracoviště Olomouc, Jeremenkova 17, Olomouc v rozsahu stanoveném v Technické specifikaci předmětu zakázky. Technická specifikace předmětu zakázky je samostatnou Přílohou č. 4 výzvy k podání nabídky. Technická specifikace předmětu zakázky bude následně tvořit Přílohu č. 1 smlouvy o dílo, jejíž návrh je Přílohou č. 3 výzvy k podání nabídky. Veškeré výše uvedené činnosti budou provedeny v souladu s právními předpisy platnými na území České republiky a technickými normami. Podlahová krytina (koberce) musí splňovat parametry v souladu s Požárně bezpečnostním řešením stavby Jeremenkova 1296/17, Olomouc (dále jen „PBŘ“), Příloha č. 5 výzvy k podání nabídky. Zhotovitel v rámci předávacího řízení, předá objednateli atest k této části předmětu zakázky dokládající splnění parametrů stanovených v PBŘ. Dodavatel bere na vědomí, že výměry prostor uvedené v technické specifikaci předmětu zakázky se mohou lišit od skutečnosti a před zahájením prací si provede sám jejich odborné zaměření. Předmětem plnění je dále zpracování harmonogramu prací před zahájením prací a závazek zhotovitele tento harmonogram dodržovat. Zhotovitel rovněž na své vlastní náklady provede likvidaci vzniklého odpadu v souladu s platnou legislativou, a to především za dodržení zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech. Prohlídka místa plnění je nutná z důvodu skutečného zaměření rozsahu prací. Zadavatel stanovil datum prohlídky místa plnění na adrese Jeremenkova 1263/17, 779 00 Olomouc, dne 1.8.2022 v 10:00 hodin. Sraz účastníků před budovou.
Code from the NIPEZ code list
45442100-8
Name from the NIPEZ code list
Malířské práce
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
45442100-8
Name from the CPV code list
Malířské práce
SUBJECT-MATTER NAME
Malířské práce
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 12. 2022 13:15 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
19. 09. 2022 08:36 | Uveřejnění účastníků | |||
19. 09. 2022 08:36 | Uveřejnění výsledku | |||
19. 08. 2022 11:57 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
19. 08. 2022 11:55 | Došlo k uveřejnění dokumentu oznámení o výběru dodavatele.pdf. | |||
19. 07. 2022 08:51 | Uveřejnění zadávacích podmínek |