Nákup kancelářského nábytku

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup kancelářského nábytku

NEN system number

N006/23/V00021300

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2023-035850

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00021300

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

14,198,347.00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

08/14/2023, 07:36 AM

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

10/02/2023, 10:00 AM

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Lenka

Surname

Venclovská

EMAIL

lenka.venclovska@mmr.cz

Phone 1

+420 234151834

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění jednotlivých dílčích objednávek zadávaných na základě rámcové dohody je dodávka kancelářského nábytku včetně dopravy do místa plnění, vykládky zboží, montáže a instalace v místě plnění a dále vybraný dodavatel zajistí ekologickou likvidaci všech vzniklých odpadů a obalových materiálů s každou realizovanou dodávkou nábytku pro centrálního zadavatele a pověřující zadavatele. Standardní typy kancelářského nábytku včetně požadované technické specifikace, které budou předmětem plnění jednotlivých dílčích objednávek realizovaných na základ rámcové dohody, jsou uvedeny v Příloze 3 – Katalog kancelářského nábytku této zadávací dokumentace. Jedná se zejména o dodávku níže uvedeného kancelářského nábytku: - pracovní stoly, - jednací stoly, - kontejnery, - šatní skříně, - policové skříně, - židle kancelářské, - židle jednací, - konferenční sezení, - příslušenství apod. Předmětem veřejné zakázky budou i další dodávky kancelářského nábytku spadající pod uvedené CPV kódy nebo pod CPV kódy, jež jsou níže uvedeným CPV kódům podřízeny. Jednotlivé položky předmětu veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních objednávkách.

Code from the NIPEZ code list

39130000-2

Name from the NIPEZ code list

Kancelářský nábytek

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

39130000-2

Name from the CPV code list

Kancelářský nábytek

SUBJECT-MATTER NAME

Kancelářský nábytek

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailŠatní skříně39143121-0Šatní skříně
DetailSedadla, židle a související výrobky a jejich díly39110000-6Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
DetailSkříně39122100-4Skříně
DetailStoly39121200-8Stoly
DetailŽidle39112000-0Židle

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail11/30/2023, 02:51 PMUveřejnění výsledku
Detail11/30/2023, 02:51 PMUveřejnění účastníků
Detail11/30/2023, 02:50 PMUveřejnění písemné zprávy
Detail09/18/2023, 11:10 AMUveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail08/31/2023, 03:21 PMUveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail08/31/2023, 03:19 PMUveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail08/31/2023, 03:19 PMUveřejnění zadávacích podmínek
Detail08/31/2023, 03:15 PMUveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail08/14/2023, 07:36 AMUveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


11/30/2023, 02:48 PM12/04/2023, 02:01 AMF2023-055081Oznámení o výsledku zadávacího řízení
08/10/2023, 09:14 AM08/14/2023, 02:03 AMF2023-035850Oznámení o zahájení zadávacího řízení