Vypracování projektové dokumentace (změna v účelu užívání z bytové jednotky na kanceláře) v budově na adrese: Evropská 1605/8, 350 02 Cheb
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Vypracování projektové dokumentace (změna v účelu užívání z bytové jednotky na kanceláře) v budově na adrese: Evropská 1605/8, 350 02 Cheb
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/23/V00022828
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00022828
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public works contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
15. 08. 2023 13:06
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
30. 08. 2023 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Michal
Surname
Budweiser
Michal.Budweiser@uzsvm.cz
Phone 1
+420 377169423
Phone 2
+420 734643957
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění zakázky je zpracování dvoustupňové projektové dokumentace – rekonstrukce a změna v účelu užívání z bytové jednotky na kanceláře v objektu na adrese Evropská 1605/8, Cheb a ostatní úkony v rozsahu: 1. PD pro vydání stavebního povolení (DSP) včetně inženýrské činnosti, tj. zajištění stavebního povolení, které vydá příslušný stavební úřad. Povolení bude předcházet vydání závazných stanovisek příslušných dotčených orgánů, které rovněž zajistí dodavatel. 2. PD v podrobnosti pro provedení stavby (DPS), která bude zároveň sloužit jako podklad pro zadání veřejné zakázky na realizační stavební práce, jejíž součástí bude podrobný položkový rozpočet – s cenou pro stanovení předpokládané ceny za provedení díla a bez ceny (slepý rozpočet). 3. Zajištění provedení kontrolních sond stropní nosné konstrukce nad 1. NP z důvodu mokrých provozů (koupelna, kuchyně, WC) zejména v krizových místech a na základě zjištění stavu zhlaví trámových stropů navrhnout a zapracovat do DSP a DPS případné řešení k zajištění požadované únosnosti stropní konstrukce pro užívání k administrativním účelům. 4. Provádění autorského dozoru při realizaci akce. Bytová jednotka se nachází v 1. patře administrativní budovy je kategorie 4+1 o celkové výměře 123,64 m2 a je v současné době nevyžívána. Prostory bytu budou po rekonstrukci nově využívány jako kanceláře. Požadavkem je, aby projektová dokumentace vyřešila změnu v účelu užívání z bytové jednotky na kanceláře a stavební opravy a úpravy v části administrativní budovy tak, aby splňovaly současné funkční, technické, normové a hygienické požadavky na provoz administrativy. Podrobný popis rozsahu díla je zpracován v Technickém popisu změny v účelu užívání z bytové jednotky na kanceláře a rozsahu rekonstrukce těchto prostor. Předmětem díla jsou rovněž činnosti a práce, které nejsou výše uvedeny, ale o kterých dodavatel věděl nebo podle svých odborných znalostí vědět měl anebo mohl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení díla dané povahy třeba a dále, které jsou s řádným provedením díla nutně spojeny a vyplývají ze standardní praxe realizace děl analogického charakteru, přičemž provedení těchto prací nezvyšuje cenu za provedení díla. Další podrobnosti k zakázce jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.
Code from the NIPEZ code list
71320000-7
Name from the NIPEZ code list
Technické projektování
Main place of performance
Karlovarský kraj
Code from the CPV code list
71320000-7
Name from the CPV code list
Technické projektování
SUBJECT-MATTER NAME
Technické projektování
Text field for describing the place of performance
Místem plnění je budova na adrese Evropská 1605/8, 350 02 Cheb.
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ041 | Karlovarský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
13. 06. 2024 09:38 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
27. 09. 2023 12:45 | Uveřejnění účastníků | |||
27. 09. 2023 12:45 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 09. 2023 12:24 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
15. 08. 2023 13:06 | Uveřejnění zadávacích podmínek |