RD - Servis, údržba a oprava chladícího zařízení Thermo-King
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD - Servis, údržba a oprava chladícího zařízení Thermo-King
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/23/V00027841
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00027841
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
04. 10. 2023 13:29
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
16. 10. 2023 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiří
Surname
Vlach
vlachj@army.cz
Phone 1
+420 973404522
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí "Servis, údržba a oprava chladícího zařízení Thermo-King" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - Servis, údržba a oprava chladícího zařízení Thermo-King bude provedena dílčím způsobem. Rámcová dohoda bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu 24 měsíců a plnění bude prováděno na základě objednatelem vystavených Výzev. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová specifikace díla" (spotřební koš) viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová specifikace díla" (spotřební koš), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako "Celkovou nabídkovou cenu". Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 - "Ceny za ostatní náklady" (přeprava), zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 2 – „Ceny za ostatní náklady" (přeprava), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako "Celkovou cenu za ostatní náklady dle přílohy č.2". Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 3, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 12 měsíců na ND a 12 měsíců na práci. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Písemné čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena stanovená v příloze č.1 a v příloze č.2 bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte ceny zadané do el. nástroje. Tyto ceny nemůžou být upraveny ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem v poměru - nabízené celkové ceny, ceny za ostatní náklady a míry slevy na ND za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Code from the NIPEZ code list
42513000-5
Name from the NIPEZ code list
Chladící a mrazící zařízení
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
42513000-5
Name from the CPV code list
Chladící a mrazící zařízení
SUBJECT-MATTER NAME
Chladící a mrazící zařízení
Text field for describing the place of performance
provozovna objednatele; Místo plnění lze změnit z důvodu případného provedení servisního výjezdu do místa nasazení opravované techniky na základě vystavené výzvy k rámcové dohodě ze strany objednatele.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Servis, údržba a oprava chladícího zařízení Thermo-King | 42513000-5 | Chladící a mrazící zařízení |
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 09. 2024 16:01 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
19. 08. 2024 20:30 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
27. 11. 2023 14:10 | Uveřejnění účastníků | |||
27. 11. 2023 14:10 | Uveřejnění výsledku | |||
16. 11. 2023 13:11 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
04. 10. 2023 13:29 | Uveřejnění zadávacích podmínek |