RD - Servis, údržba a oprava chladícího zařízení Thermo-King

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD - Servis, údržba a oprava chladícího zařízení Thermo-King

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/23/V00027841

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00027841

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

04. 10. 2023 13:29

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

16. 10. 2023 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jiří

Surname

Vlach

EMAIL

vlachj@army.cz

Phone 1

+420 973404522

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí "Servis, údržba a oprava chladícího zařízení Thermo-King" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - Servis, údržba a oprava chladícího zařízení Thermo-King bude provedena dílčím způsobem. Rámcová dohoda bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu 24 měsíců a plnění bude prováděno na základě objednatelem vystavených Výzev. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová specifikace díla" (spotřební koš) viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová specifikace díla" (spotřební koš), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako "Celkovou nabídkovou cenu". Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 - "Ceny za ostatní náklady" (přeprava), zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 2 – „Ceny za ostatní náklady" (přeprava), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako "Celkovou cenu za ostatní náklady dle přílohy č.2". Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 3, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 12 měsíců na ND a 12 měsíců na práci. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Písemné čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena stanovená v příloze č.1 a v příloze č.2 bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte ceny zadané do el. nástroje. Tyto ceny nemůžou být upraveny ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem v poměru - nabízené celkové ceny, ceny za ostatní náklady a míry slevy na ND za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

Code from the NIPEZ code list

42513000-5

Name from the NIPEZ code list

Chladící a mrazící zařízení

Main place of performance

Olomoucký kraj

Code from the CPV code list

42513000-5

Name from the CPV code list

Chladící a mrazící zařízení

SUBJECT-MATTER NAME

Chladící a mrazící zařízení

Text field for describing the place of performance

provozovna objednatele; Místo plnění lze změnit z důvodu případného provedení servisního výjezdu do místa nasazení opravované techniky na základě vystavené výzvy k rámcové dohodě ze strany objednatele.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailServis, údržba a oprava chladícího zařízení Thermo-King42513000-5Chladící a mrazící zařízení

Place of Performance


CZ071Olomoucký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail25. 09. 2024 16:01Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail19. 08. 2024 20:30Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail27. 11. 2023 14:10Uveřejnění účastníků
Detail27. 11. 2023 14:10Uveřejnění výsledku
Detail16. 11. 2023 13:11Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail04. 10. 2023 13:29Uveřejnění zadávacích podmínek