Zajištění podpory provozu a rozvoje informačního systému Aplikační podpora auditního orgánu 2024 - II.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zajištění podpory provozu a rozvoje informačního systému Aplikační podpora auditního orgánu 2024 - II.

Contracting authority

Ministerstvo financí

NEN system number

N006/24/P00000041

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24P00000041

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Předběžná tržní konzultace

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

03/05/2024, 11:41 AM

Submission Specifications


DEADLINE FOR PROVIDING INFORMATION

03/12/2024, 10:00 AM

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Lubomír

Surname

Sloboda

EMAIL

Lubomir.Sloboda@mfcr.cz

Phone 1

+420 257042768

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

VÝZVA K ÚČASTI V PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACI Ministerstvo financí odbor 70 – odbor Řízení rozvoje ICT (dále jen „Zadavatel“) vyhlašuje II. kolo předběžné tržní konzultace ke zjištění možností záměru budoucí veřejné zakázky na zajištění informačního systému pro realizaci ekologických závazků a poskytování podpory provozu a rozvoje (dále jen „předběžné tržní konzultace“). 1. Účel předběžné tržní konzultace Zadavatel připravuje zadávací řízení na pokračování maintenance licencí, podpory provozu a rozvoje informačního systému Aplikační podpora auditního orgánu (dále jen "IS APAO") v letech 2024 až 2030. Preferencí Zadavatele je získat v maximální možné míře optimalizované náklady na provoz a rozvoj systému. V průběhu I. kola předběžné tržní konzultace proběhla ústní konzultace s dodavatelem, kde na základě jeho dotazů byly zpřesněny funkční požadavky vyspecifikované v příloze č. 4 této Výzvy. Za účelem zjištění časového rámce implementace jednorázového rozvoje a získání relevantních podkladů pro stanovení předpokládané hodnoty veřejné zakázky realizuje Zadavatel toto II. kolo předběžné tržní konzultace. K zajištění určeného cíle žádáme o vyplnění a případné okomentování potřebných údajů v příloze č. 1 této výzvy. Případné další komentáře uveďte prosím do průvodního dopisu. 2. Základní specifikace potřeb a funkční požadavky Jednotlivé funkční požadavky na řešení jednorázového rozvoje IS APAO jsou uvedeny v příloze č. 1 této výzvy. IS APAO je provozováno v datovém centru Státní pokladny centrum sdílených služeb, s.p. (SPCSS). Zadavatel bude zajišťovat uživatelům podporu 1. úrovně. IS APAO využívá zhruba 250 uživatelů, převážně z MF. Součástí implementace budou i rozhraní pro komunikaci s dalšími interními a externími informačními systémy. Další požadavky a předpoklady Zadavatele jsou popsány v příloze č. 1 - 4 této výzvy.

Code from the NIPEZ code list

48810000-9

Name from the NIPEZ code list

Informační systémy

Code from the CPV code list

48810000-9

Name from the CPV code list

Informační systémy

SUBJECT-MATTER NAME

Informační systémy

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail03/12/2024, 01:21 PMDošlo k uveřejnění dokumentu Záznam o PTK (N006_24_P00000028).pdf.
Detail03/12/2024, 01:16 PMUveřejnění účastníků
Detail03/05/2024, 11:41 AMUveřejnění informace o trhu