Nákup laboratorního skla pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup laboratorního skla pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00019687
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00019687
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
01. 07. 2024 13:51
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
11. 07. 2024 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Dana
Surname
Koligová
koligovad@army.cz
Phone 1
+420 973487325
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup laboratorního skla pro OVZT a OLD u VVetÚ Hlučín k provádění laboratorních stanovení. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2 - Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Plnění bude provedeno do 40 pracovních dnů od podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran podle požadavků zadavatele. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Code from the NIPEZ code list
33793000-5
Name from the NIPEZ code list
Laboratorní sklo
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
33793000-5
Name from the CPV code list
Laboratorní sklo
SUBJECT-MATTER NAME
Laboratorní sklo
Text field for describing the place of performance
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
10. 09. 2024 09:56 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 09. 2024 09:56 | Uveřejnění účastníků | |||
19. 07. 2024 12:30 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
01. 07. 2024 13:51 | Uveřejnění zadávacích podmínek |