RD - Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD - Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00020340
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00020340
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
04. 07. 2024 19:11
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
17. 07. 2024 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jiří
Surname
Vlach
vlachj@army.cz
Phone 1
+420 973404522
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí "Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel bude provedena dílčím způsobem. Rámcová dohoda bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu 24 měsíců a plnění bude prováděno na základě objednatelem vystavených Výzev. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová specifikace díla" (spotřební koš) viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová specifikace díla" (spotřební koš), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako nabídku. (Celková nabídková cena uchazeče vypočítaná v „příloze č. 1 - Cenová specifikace díla“ obsahující jednotlivé položky služby, která je součástí tohoto výběrového řízení a zároveň má sloužit jako příloha k Rámcové dohodě při výběrovém řízení, nestanovuje výši předpokládané hodnoty veřejné zakázky, ale slouží pouze pro nacenění jednotlivých položek služby a pouze pro vyhodnocení nabídek uchazečů.)¨ Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 2, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 12 měsíců na ND a 6 měsíců na práci. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Písemné čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem v poměru - nabízené ceny a vzdálenosti k místu plnění od místa zadavatele za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Code from the NIPEZ code list
50116500-6
Name from the NIPEZ code list
Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
50116500-6
Name from the CPV code list
Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování
SUBJECT-MATTER NAME
Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování
Text field for describing the place of performance
provozovna zhotovitele
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel | 50116500-6 | Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 07. 2024 14:28 | Uveřejnění účastníků | |||
30. 07. 2024 14:28 | Uveřejnění výsledku | |||
22. 07. 2024 12:12 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
04. 07. 2024 19:11 | Uveřejnění zadávacích podmínek |