Provedení kontroly HP dle § 9 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Provedení kontroly HP dle § 9 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00026085
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00026085
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
26. 08. 2024 14:56
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
04. 09. 2024 07:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Aleš
Surname
Grňák
grnaka@army.cz
Phone 1
+420 973307744
Phone 2
+420 775326682
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Provedení periodické zkoušky hasicích přístrojů a pravidelných ročních prohlídek práškových, sněhových a vodních hasicích přístrojů. Zadavatel požaduje: 1. Provedení periodické zkoušky hasicích přístrojů a pravidelných ročních prohlídek práškových, sněhových a vodních hasicích přístrojů v souladu se zákonem č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, v platném znění a § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru a technickými podmínkami výrobce hasicích přístrojů. Předpokládané počty a typy hasicích přístrojů jsou uvedeny v příloze č. 1. 2. Zpracování dokladu podle § 9 odst. 8 vyhlášky č. 246/2001 Sb., o provedené kontrole a údržbě, vylepení kontrolních štítků na každý revidovaný přístroj včetně plombování a protokolu o nesplnění podmínek daných § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb. 3. Provedení vyřazení z používání 166 kusů přenosných HP dle přílohy se zápisem. Poskytovatel zahájí provádění služby po oboustranném podpisu smlouvy a zveřejnění smlouvy v registru smluv. Předpokládaný termín fyzického provedení revizí HP v termínu: od 23. 9. 2024 do 4. 10. 2024. Následné předání dokumentace o provedení služby do 11. 10. 2024 Přejímka služby bude provedena po provedení kontrol a předání požadované dokumentace. Povinnost poskytovatele disponovat pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě ve výši odpovídající pojistné částce minimálně ve výši plnění smlouvy. Kontroly musí provádět řádně odborně způsobilé osoby s platným oprávněním. Požadavky na kvalifikaci: a) výpis z Obchodního rejstříku či Živnostenského rejstříku; b) živnost: Montáž, opravy, revize a zkoušky tlakových zařízení a nádob na plyn (ohlašovaná živnost); c) osvědčení odborné způsobilosti jednotlivých pracovníku provádějících požadované služby: • oprávnění státního odborného technického dozoru MO pro provádění požadovaných služeb; • osvědčení o odborné způsobilosti vydané Ministerstvem vnitra; • oprávnění o odborné způsobilosti k provádění kontrol hasicích přístrojů podle ust. § 9 a 10 vyhl. MV ČR č. 246/2021 Sb; • certifikát MŽP podle článku 5 ods. 1 nařízení Komise (ES) č. 304/2008 ke kontrole těsnosti systémů požární ochrany obsahující regulované látky a fluorované skleníkové plyny, ke znovuzískávání fluorovaných skleníkových plynů a regulovaných látek ze systémů požární ochrany a hasících přístrojů, k instalaci, údržbě a servisu těchto zařízení s fluorovanými skleníkovými plyny a regulovanými látkami. Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob (poddodavatelů) a v případě společné nabídky více dodavatelů: • V případě, že není dodavatel schopen prokázat splnění kvalifikace sám, je oprávněn prokázat určitou část kvalifikace prostřednictvím jiných osob (poddodavatelů) s výjimkou kritérií podle § 74 a § 77 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“). • Dodavatel je povinen u všech poddodavatelů, kteří jsou mu při podání nabídky známi, předložil doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 a § 77 odst. 1 ZZVZ. • Podá-li za účelem společného plnění předmětu veřejné zakázky nabídku více dodavatelů společně, prokazují tito dodavatelé kvalifikaci tak, že každý z dodavatelů je povinen samostatně prokázat splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti ve vztahu k České republice. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyplňte všechna žlutá pole návrhu smlouvy a cenové nabídky. Řádně překontrolujte správnost výpočtů cenové nabídky. Součástí řádně podané nabídky je fyzický či elektronický podpis návrhu smlouvy a cenové nabídky. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Code from the NIPEZ code list
50413200-5
Name from the NIPEZ code list
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Main place of performance
Jihočeský kraj
Code from the CPV code list
50413200-5
Name from the CPV code list
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
SUBJECT-MATTER NAME
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Text field for describing the place of performance
VÚ 6624 Bechyně
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ031 | Jihočeský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 09. 2024 08:33 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 09. 2024 08:33 | Uveřejnění účastníků | |||
17. 09. 2024 12:35 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
26. 08. 2024 14:56 | Uveřejnění zadávacích podmínek |