OP/22/2024/Z - Opava-Předměstí-Bla

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

OP/22/2024/Z - Opava-Předměstí-Bla

NEN system number

N006/24/V00035581

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00035581

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

rámcová dohoda s obnovením soutěže

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

19. 11. 2024 08:22

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Gabriela

Surname

Valinová

EMAIL

gabriela.valinova@uzsvm.cz

Phone 1

+420 553690117

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Na základě uzavřené Rámcové dohody na oceňování majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny v místě a čase obvyklé pro prodej formou elektronické aukce níže uvedené věci Předmětem ocenění pro účely prodeje je: • družstevní podíl v Rozvoj, stavební bytové družstvo, Opava, se sídlem U Cukrovaru 1289/9, Kateřinky, 747 05 Opava spojený s právem užívání družstevního bytu, a to bytové jednotky č. 2420/5 o velikosti 1+1 (LV 7353), sklepní kóje v budově Předměstí č.p. 2418, 2419, 2420, bytový dům, LV 4985, v části obce Předměstí na pozemku p.č. 1402/1 zastavěná plocha a nádvoří v k. ú. Opava-Předměstí, obec Opava, včetně podílu id. 352/18630 na společných částech domu a pozemku vše vedené na LV 4985, 7353 pro katastrální území Opava-Předměstí, obec Opava, okres Opava. Popis předmětu ocenění: Bytová jednotka je umístěna v bytovém domě, který se nachází v centru obce a charakter okolí odpovídá rezidenční zástavbě. Bytový dům má celkem 4 nadzemních podlaží a má 1 podzemní podlaží, v objektu není půda. Dům má tyto společné prostory: vstupní prostor, schodiště, kolárna a sušárna. Bytová jednotka je v družstevním vlastnictví. Je umístěna v 2. NP a dispozičně se jedná o 1 + 1. Součástí bytové jednotky je chodba, WC, koupelna, kuchyně a 1 pokoj, sklepní kóje. Podlahová plocha činí 35,20 m2. Objekt je napojen na rozvodnou síť elektrického proudu, je připojen na vodovodní řad, má připojení na veřejnou kanalizaci a je zde zaveden zemní plyn. Bytová jednotka je vybavena ústředním topením (dálkové) a topná tělesa jsou závěsné radiátory. Ohřev vody je řešen dálkově. V budově Předměstí č.p. 2418, 2419, 2420 jsou vymezeny jednotky dle zák. č. 72/1994 Sb., o vlastnictví bytů, v platném znění. Podle zákona č. 406/2000 Sb., o hospodaření s energií, ve znění pozdějších předpisů, byl zpracován průkaz energetické náročnosti budovy Předměstí č.p. 2418, 2419, 2420, ul. Nákladní, 2420/47 Opava, kdy budova byla zařazena do třídy energetické náročnosti: D. Výše uvedená budova se nachází v aktivní zóně záplavového území V současné době není majetek užívaný. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále jsou přiloženy výpisy z KN, katastrální mapa, ortofotomapa, ilustrativní fotografie, záplavová území, a krycí list nabídky. Současně požadujeme dodání znaleckého posudku v elektronické podobě ve formátu pdf. Prohlídku předmětu ocenění je potřeba předem domluvit se zaměstnanci ÚZSVM paní Petrou Blažejovou, tel.: 553 690 124, e-mail: petra.blazejova@uzsvm.cz. Účast na prohlídce požadují zástupci ÚZSVM. Lhůta pro zpracování znaleckého posudku je do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky. Místem plnění je odbor Odloučené pracoviště Opava. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ nabídkový list dílčí zakázky s doplněnými údaji identifikace uchazeče, příslušné kontaktní osoby a závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Termín zaslání závazné cenové nabídky je stanoven do 3 pracovních dnů ode dne odeslání výzvy k podání nabídky, a tj. do 11. 11. 2024 do 12:00 hod. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Kontaktní osoby: Petra Blažejová tel: 553 690 124 e-mail: petra.blazejova@uzsvm.cz Oprávněné osoby objednatele: Mgr. Bc. Stanislav Muráň tel: 553 690 100 e-mail: stanislav.muran@uzsvm.cz Mgr. Tomáš Uvíra tel: 553 690 115 e-mail: tomas.uvira@uzsvm.cz Bc. Barbora Dostálová, DiS. tel: 553 690 107, 730 581 595 e-mail: barbora.dostálova@uzsvm.cz

Code from the NIPEZ code list

71319000-7

Name from the NIPEZ code list

Služby soudních znalců

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

71319000-7

Name from the CPV code list

Služby soudních znalců

SUBJECT-MATTER NAME

Služby soudních znalců

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

Yes

Framework contract/agreement

P23V00033845

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail19. 11. 2024 08:22Uveřejnění výsledku
Detail19. 11. 2024 08:22Uveřejnění účastníků