RD-Nákup léčiv - očkovacích látek (vakcín) na období od 1. 2. 2025 do 31. 1. 2026 pro VVetÚ Hlučín včetně poboček.

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

RD-Nákup léčiv - očkovacích látek (vakcín) na období od 1. 2. 2025 do 31. 1. 2026 pro VVetÚ Hlučín včetně poboček.

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00040712

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00040712

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

23. 12. 2024 10:03

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

17. 01. 2025 11:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Igor

Surname

Mathias

EMAIL

Igor.Mathias@mo.gov.cz

Phone 1

+420 973487311

Phone 2

+420 724283292

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmět a vymezení plnění zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup léků-očkovacích látek (vakcín) pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně poboček v období od 1.2.2025 do 31.1.2026. RD bude zveřejněná v registru smluv. Podrobný popis – viz. přílohy č.1-4. Plnění bude realizováno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek - zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody s vítězným účastníkem na výše uvedené období. Dodavatel zajistí v daném období jednotlivá dílčí plnění prodejem a vlastním rozvozem nebo přepravcem na náklady dodavatele uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění rámcové dohody (RD) v uvedeném období bude do výše max. 420 000,00 Kč včetně DPH. Této výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz léků-očkovacích látek (vakcín) pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně poboček byl prováděn na náklady vítězného účastníka, a to v akutním případě do 2 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN, řádné zásobení maximálně do 10 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN – viz. návrh RD. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 7:00-15:00 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 2. Minimální exspirace dodaného zboží 12 měsíců od dodání. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 3. Dovoz zboží na náklady dodavatele. 4. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s léčivy podle platných norem – viz. návrh RD. Prosím o předložení tohoto oprávnění. 5. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET.

Code from the NIPEZ code list

33651690-1

Name from the NIPEZ code list

Očkovací látky pro veterinární lékařství

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

33651690-1

Name from the CPV code list

Očkovací látky pro veterinární lékařství

SUBJECT-MATTER NAME

Očkovací látky pro veterinární lékařství

Text field for describing the place of performance

Místa plnění: VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučí a jednotlivé pobočky tak, jak je uvedeno v návrhu rámcové dohody.

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail23. 12. 2024 10:03Uveřejnění zadávacích podmínek