RD-Nákup léčiv - očkovacích látek (vakcín) na období od 1. 2. 2025 do 31. 1. 2026 pro VVetÚ Hlučín včetně poboček.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
RD-Nákup léčiv - očkovacích látek (vakcín) na období od 1. 2. 2025 do 31. 1. 2026 pro VVetÚ Hlučín včetně poboček.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00040712
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00040712
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
23. 12. 2024 10:03
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
17. 01. 2025 11:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Igor
Surname
Mathias
Igor.Mathias@mo.gov.cz
Phone 1
+420 973487311
Phone 2
+420 724283292
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmět a vymezení plnění zakázky: Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup léků-očkovacích látek (vakcín) pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně poboček v období od 1.2.2025 do 31.1.2026. RD bude zveřejněná v registru smluv. Podrobný popis – viz. přílohy č.1-4. Plnění bude realizováno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek - zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody s vítězným účastníkem na výše uvedené období. Dodavatel zajistí v daném období jednotlivá dílčí plnění prodejem a vlastním rozvozem nebo přepravcem na náklady dodavatele uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění rámcové dohody (RD) v uvedeném období bude do výše max. 420 000,00 Kč včetně DPH. Této výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz léků-očkovacích látek (vakcín) pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně poboček byl prováděn na náklady vítězného účastníka, a to v akutním případě do 2 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN, řádné zásobení maximálně do 10 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN – viz. návrh RD. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 7:00-15:00 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 2. Minimální exspirace dodaného zboží 12 měsíců od dodání. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 3. Dovoz zboží na náklady dodavatele. 4. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s léčivy podle platných norem – viz. návrh RD. Prosím o předložení tohoto oprávnění. 5. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET.
Code from the NIPEZ code list
33651690-1
Name from the NIPEZ code list
Očkovací látky pro veterinární lékařství
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
33651690-1
Name from the CPV code list
Očkovací látky pro veterinární lékařství
SUBJECT-MATTER NAME
Očkovací látky pro veterinární lékařství
Text field for describing the place of performance
Místa plnění: VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučí a jednotlivé pobočky tak, jak je uvedeno v návrhu rámcové dohody.
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
23. 12. 2024 10:03 | Uveřejnění zadávacích podmínek |