JE/02/2025-Z-zpracování znaleckého posudku - k. ú. Domašov u Jeseníka
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
JE/02/2025-Z-zpracování znaleckého posudku - k. ú. Domašov u Jeseníka
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/25/V00001788
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00001788
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
10. 02. 2025 08:57
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Eva
Surname
Hrdinová
eva.hrdinova@uzsvm.cz
Phone 1
+420 584458751
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedených nemovité věci. Předmětem ocenění je tato nemovitá věc: Pozemek: • pozemková parcela č. 6595/1 o výměře 828 m2, ostatní plocha, jiná plocha, rozsáhlé chráněné území, zapsaný na listu vlastnictví č. 60000 pro katastrální území Domašov u Jeseníka, obec Bělá pod Pradědem, v katastru nemovitostí vedeném Katastrálním úřadem pro Olomoucký kraj, Katastrálním pracovištěm Jeseník. včetně trvalých porostů. Stručný popis majetku: Pozemek se nachází v okrajové části obce Bělá pod Pradědem –část Domašov. Pozemek je svažitý, zatravněný a zcela porostlý trvalými porosty, které zasahují i na sousední pozemek p. p. č. 6595/2 v k. ú. Domašov u Jeseníka ve vlastnictví třetí osoby. Pozemek p. p. č. 6595/1 v k. ú. Domašov u Jeseníka je volně přístupný. Územní plán: Dle platného územního plánu obce Bělá pod Pradědem je pozemek p. p. č. 6595/1 v k. ú. Domašov u Jeseníka veden v plochách SV – plochy smíšené obytné – venkovské. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, ortofotomapa, ilustrativní fotografie, mapový portál – územní plán, sítě. Přílohou výzvy je krycí list nabídky. Znalecký posudek je zpracován za účelem prodeje majetku prostřednictvím výběrového řízení - EAS. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „krycí list“. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena do 7 pracovních dnů ode dne ukončení poptávkového řízení s termínem dodání znaleckého posudku 30 dnů. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2025. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání všech závazných cenových nabídek je stanoven do 31. 1. 2025. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. V rámci podání nabídky požadujeme znalecký posudek v elektronické podobě ve formátu pdf. včetně příloh. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Ing. Eva Hrdinová Pavla Jurišová tel: 584 458 751 tel: 584 458 743 email:eva.hrdinova@uzsvm.gov.cz email:pavla.jurisova@uzsvm.gov.cz
Code from the NIPEZ code list
71319000-7
Name from the NIPEZ code list
Služby soudních znalců
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
71319000-7
Name from the CPV code list
Služby soudních znalců
SUBJECT-MATTER NAME
Služby soudních znalců
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P23V00033845
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
10. 02. 2025 08:58 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
10. 02. 2025 08:57 | Uveřejnění účastníků | |||
10. 02. 2025 08:57 | Uveřejnění výsledku |